Ivanti Enterprise Service Management-portfolio vernieuwd

Nayaki Nayyar

13-08-2020 | door: Wouter Hoeffnagel

Ivanti Enterprise Service Management-portfolio vernieuwd

Ivanti vernieuwt zijn Ivanti Enterprise Service Management-portfolio, dat onder meer service management, asset management en automation oplossingen omvat. De nieuwe versies geven servicedesks in real time meer zicht op bruikbare informatie over het hele scala aan bedrijfsmiddelen. Hiermee kunnen ze de nauwkeurigheid, snelheid en efficiëntie van geleverde diensten verbeteren. Dat leidt tot betere resultaten. Ook nieuw zijn automation bots.

Ivanti Neurons, dat vorige maand werd aangekondigd, zijn 'hyper-automation bots'. Door die aan zelfherstellende en -beveiligende apparaten toe te voegen, zijn ze in staat om proactieve ondersteuning te bieden en de gebruikerservaring verbeteren. Door het gebruik van automation bots tot 80 procent van alle problemen oplossen voordat gebruikers ze rapporteren, meldt Ivanti.

Gebruikerservaringen verbeteren

"De gebruikers van vandaag verwachten een persoonlijke en directe oplossing voor problemen die hun productiviteit beperken, of ze nu op afstand werken of op kantoor," aldus Nayaki Nayyar (foto), executive vice president en chief product officer bij Ivanti. “De combinatie van Ivanti Enterprise Service Management en Ivanti Neurons helpt servicedesk-analisten met automation bots die problemen en beveiligingsproblemen proactief, voorspelbaar en autonoom detecteren en oplossen. Dit is één van de manieren waarop we servicedesk-activiteiten transformeren en aanzienlijk betere gebruikerservaringen en resultaten mogelijk maken."

Ivanti Enterprise Service Management 2020.2 omvat onder meer:

  • Automatische Asset Detectie en populatie van Asset Management en Configuration Management Databases, waardoor nauwkeurige en bruikbare gegevens over bedrijfsmiddelen tegen sneller en tegen lagere kosten kunnen worden geleverd
  • Biometrische Authenticatie en verbetering van pushmeldingen naar mobiele applicaties.
  • Geïntegreerde Self-Service Chat voor internetbrowsers en mobiele applicaties.
  • Out-of-the-Box Content voor facilitair management, als toevoeging op HR- en gebruiksvoorbeelden van andere niet IT-gerelateerde afdelingen, met geautomatiseerde workflows die handmatige stappen in processen door de hele organisatie verminderen.
  • Automation Connector voor de Epic EMR (Electronic Medical Record) softwareapplicatie en voor IBM-omgevingen om de efficiëntie en kwaliteit van end-to-end processen verder te verbeteren.

Configureerbaar

“Door Ivanti heeft vrijwel elke afdeling van de universiteit nu toegang tot een aparte personeelskennisbank voor afdelingen als HR, facilitair, de juridische afdeling, faculteiten, studentenserviceteams en marketingteams. Het stelt ons in staat om heel snel vooruit te komen en te demonstreren waarom we externe apparaten wilden volgen en beheren zonder dat het personeel verbonden hoefde te zijn met een VPN”, zegt Naomi Lutvey, Director Client Services voor ICT Services binnen de Enterprise Services Division van de University of Southern Queensland (USQ). "Het is configureerbaar. Ik kan dat niet genoeg benadrukken. Er is geen programeercode nodig – alles is te configureren. De flexibiliteit die we daardoor hebben gekregen, is enorm.”

Ivanti Service Manager 2020.2, Ivanti Asset Manager 2020.2, Ivanti Automation 2020.2 en Ivanti Neurons zijn per direct beschikbaar.

Terug naar nieuws overzicht
Software