Witold Kepinski - 04 september 2020

Enreach versterkt cloud contact center-aanbod met overname van Deense HeroBase

Enreach versterkt cloud contact center-aanbod met overname van Deense HeroBase image

Enreach, een Europese unified communications groep, gesteund door investeringsmaatschappij Waterland, breidt haar productaanbod uit met de overname van de Deense cloud contact center software specialist HeroBase A/S ('HeroBase').

Enreach, moederbedrijf van onder meer Voiceworks, Eazit en i4IP, is één van de grootste aanbieders van zakelijke communicatie en samenwerkingsoplossingen in Europa, Door de toevoeging van HeroBase aan de groep wordt de contact center en marketing automatiseringsoplossingen geïntegreerd in het bestaande product-aanbod. Op deze manier biedt de groep een volledig AVG-conforme cloud contact center-oplossing voor haar partners en klanten in heel Europa. Tegelijkertijd wordt ook de aanwezigheid van de groep in Scandinavië vergroot. HeroBase verkoopt haar eigen software, Hero Outbound, aan meer dan 175 klanten in acht landen en verwerkt meer dan 250 miljoen oproepen per jaar.

Stijn Nijhuis (foto), CEO van Enreach: "De overname van HeroBase draagt bij aan onze buy-and-build strategie om één van Europa’s marktleiders te worden op het gebied van unified communications. Om een volledig cloud contact center-aanbod te kunnen aanbieden, kwamen we tot de conclusie dat het toevoegen van HeroBase perfect aansloot op onze laatste overname van Masvoz. Dit is de nummer één in Spanje op het gebied van B2B-cloud communicatie. Samen bieden ze direct een toonaangevende 'one-stop-shop' cloud contact center-oplossing voor Enreach-klanten in heel Europa. We zijn dan ook zeer verheugd om HeroBase in onze groep te mogen verwelkomen."

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!