Witold Kepinski - 30 september 2020

Oracle tweakt Cloud ERP, Unity, SCM, HCM en biedt integraties voor Sprinklr en Zoom

Oracle tweakt Cloud ERP, Unity, SCM, HCM en biedt integraties voor Sprinklr en Zoom image

Oracle kondigt een reeks nieuwe innovaties en partnerintegraties aan voor zijn customer intelligence-platform. De laatste updates van Oracle Unity helpen marketeers om B2B en B2C-ervaringen te optimaliseren, klantinteracties te voorspellen en te personaliseren, en de compliance en time-to-value te verbeteren.

Om organisaties te helpen bij het bouwen van bestendige en flexibele supply chains die innovatie en groei stimuleren, kondigt Oracle updates aan van Oracle Fusion Cloud Supply Chain & Manufacturing (SCM). De updates helpen klanten om de samenwerking tussen supply chain-netwerken te optimaliseren, proactief supply chain-assets te beheren en lange termijn supply chain-planning te implementeren.

Voortbouwend op zijn aanbod in de cloud ERP-markt, kondigt Oracle verder updates aan voor Oracle Fusion Cloud Enterprise Resource Planning (ERP) en Oracle Fusion Cloud Enterprise Performance Management (EPM). Deze nieuwe innovaties omvatten onder meer bedrijfscontinuïteits- en beveiligingsfuncties op afstand, digitale assistenten voor onkostenrapportage en sectorspecifieke functies om financieel personeel te helpen veerkracht op te bouwen en zich weer te concentreren op groei.

Opdat organisaties een positieve werknemerservaring kunnen blijven garanderen en tegelijkertijd kunnen voldoen aan de veranderende eisen van de hedendaagse werkomgeving, kondigt Oracle vandaag belangrijke updates van Oracle Cloud Human Capital Management (HCM) aan. De vernieuwde producten bieden enerzijds gepersonaliseerde dossiers en groeikansen voor de werknemers en anderzijds nog nauwkeurigere gegevens voor hr-medewerkers. De nieuwe updates vereenvoudigen het werk van zowel werknemers als hr-personeel.

Oracle lanceert verder integraties tussen Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX)enSprinklr, een Customer Experience Management (CXM) platform, die organisaties helpt klanten gepersonaliseerde ervaringen te bieden. De nieuwe integratie helpt marketeers om op elk moment van het klanttraject publiek te bereiken via sociale media en andere kanalen en helpt customer service professionals om serviceverzoeken efficiënter op te lossen.

Tot slot heeft Oracle nieuwe integraties tussen Oracle Fusion Cloud Customer Experience en Zoom aangekondigd die sales-, marketing- en customer service-teams zullen helpen om video naadloos te integreren in bestaande processen en workflows, om elke klantinteractie beter te laten verlopen, zo meldt het tech bedrijf.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!