Witold Kepinski - 07 oktober 2020

Onguard breidt management team uit met Cor Makkinje en Debbie Staat

Onguard breidt management team uit met Cor Makkinje en Debbie Staat image

Onguard, het fintech-bedrijf dat zich toelegt op het order-to-cash proces, heeft sinds 1 oktober 2020 haar management team uitgebreid. Cor Makkinje (53) versterkt het management team als verantwoordelijke voor Professional Services. Ook Debbie Staat (34), Manager Customer Success & Support, is nieuw binnen het MT. Onguard zet met deze twee benoemingen in op de zowel de nationale als internationale groei van de organisatie.

Cor Makkinje is ruim twintig jaar geleden begonnen bij Onguard als consultant. Na twaalf jaar in dienst te zijn geweest, heeft hij als Regional Director Nederland afscheid genomen om voor zichzelf te beginnen. Inmiddels is Makkinje alweer ruim drie jaar terug op het vertrouwde honk: “Toen Onguard drie jaar geleden vroeg of ik terug wilde komen, twijfelde ik geen moment. De organisatie wil graag een volgende stap zetten in Customer Success waarbij dit onderwerp door de gehele organisatie wordt omarmt. Dit betekent dat de customer journey binnen Onguard moet kloppen en de implementaties en ondersteuning naadloos moeten aansluiten op elkaar. Ik kijk er enorm naar uit om mijn kennis en expertise in te zetten in het MT en samen met Pieter Pontier de Professional Services afdeling te gaan leiden. Met als doel met veel energie en plezier te zorgen dat onze klanten ambassadeurs worden.”

Debbie Staat heeft ruimschoots ervaring met het opzetten en leiden Customer Success-afdelingen binnen verschillende organisaties. Begin 2018 is ze aan boord gekomen bij Onguard om klantsupport naar een hoger niveau te tillen en sinds 1 oktober draagt ze de eindverantwoordelijkheid voor de afdeling Customer Success & Support: “Iedere klant de positieve Onguard-ervaring geven, dat is mijn dagelijkse missie. Afgelopen jaren hebben we met het Customer Succes-team en het Service Center al mooie stappen gemaakt en dit zet ik heel graag voort. Iedere klant verdient een goede ervaring vanaf het moment dat ze interesse tonen, tot de uiteindelijke implementatie van de oplossingen. Juist ook wanneer de software in gebruik is genomen, willen wij onze klanten optimaal van dienst zijn. Ik heb veel zin om met een frisse blik te kijken naar de nieuwe mogelijkheden met als resultaat klanten die tevreden zijn met onze oplossingen en blij zijn met Onguard als partner.”

Marieke Saeij, CEO bij Onguard, is blij met de toevoeging van Cor en Debbie aan het management team: “Zowel Cor als Debbie hebben laten zien dat ze veel talent hebben binnen hun eigen vakgebied. Ik ben er dan ook super trots op om deze twee collega’s te mogen verwelkomen in het MT. Met hun kennis, ervaring en de focus op klanttevredenheid weet ik zeker dat wij onze groeiambitie kunnen waarmaken.”

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!