Witold Kepinski - 07 oktober 2020

Exclusive Networks On-Demand maakt de overgang naar subscription-based consumptie

Exclusive Networks On-Demand maakt de overgang naar subscription-based consumptie image

IT-distributeur Exclusive Networks onthult X-OD, het digitale gezicht van Exclusive Networks en het online bezorgkanaal voor alle cyberbeveiligings- en infrastructuurproducten en services van Exclusive Networks.

X-OD (‘Exclusive Networks On-Demand’) maakt de overgang naar ‘subscription-based’ consumptie, dus op abonnementen gebaseerd verbruik, snel, veilig en eenvoudig voor partners en hun klanten. Het nieuwe platform markeert een revolutionaire verschuiving in de manier waarop cyber- en infrastructuuroplossingen en gerelateerde services worden gekocht en verkocht, waardoor partners kunnen voldoen aan de marktbehoefte aan opex-gebaseerde consumptie, een volledig digitale klantervaring kunnen bieden in de hele keten en het doorlopende klantensucces kunnen optimaliseren met uitgebreide data-inzichten. X-OD is vanaf nu beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk, Nederland en Frankrijk, met uitbreiding naar België, Spanje, Duitsland, Finland, Ierland en Oostenrijk vanaf 1 november en de rest van de wereld in 2021.

“Tot nu toe hebben maar weinig resellers kunnen profiteren van de marktwerking die verkopers en klanten naar een ‘everything-as-a-service’ wereld drijft. X-OD maakt het gemakkelijk voor hen om de transformatie naar ‘subscription-based’ consumptie te versnellen”, aldus Jesper Trolle (foto), CEO bij Exclusive Networks. “X-OD is een digitaal platform dat in staat is om van vrijwel alles een abonnement te maken, het verbruik te vereenvoudigen en nieuwe diensten en op maat gemaakte bundels te creëren, te verkopen en aan te bieden met snelheid en op schaal. Met X-OD kunnen leveranciers die momenteel niet ‘subscription-based’ zijn, toch inkomsten uit ‘subscription-based’ genereren. En er zijn geen kosten of risico’s voor partners om te onboarden en te starten met de transformatie naar nieuwe on-demand bedrijfsmodellen die ze kunnen promoten onder hun eigen merk, met hun eigen services en zelfs met leveranciers buiten het Exclusive Networks-portfolio.”

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!