CM.com koopt e-commerce customer service provider RobinHQ.com

Jeroen van Glabbeek, CEO CM.com

12-10-2020 | door: Witold Kepinski

CM.com koopt e-commerce customer service provider RobinHQ.com

CM.com, aanbieder van conversational commerce, heeft overeenstemming bereikt over de overname van e-commerce klantenserviceprovider RobinHQ.com. Het overnamebedrag is niet bekend gemaakt.

De klantcontactsoftware van RobinHQ.com is een nieuwe toevoeging aan onze suite van mobile first conversational commerce-oplossingen.

Het snelgroeiende RobinHQ.com, dat in 2018 en 2019 de Deloitte Technology Fast 50 bereikte, bedient momenteel meer dan 100 middelgrote en grote e-commercebedrijven in de Benelux. Het op SaaS gebaseerde bedrijf met hoge marges genereerde in 2019 een terugkerende omzet van ongeveer 2 miljoen euro. Het Nederlandse RobinHQ.com werd opgericht in 2011 en heeft een team van 20 FTE dat zich bij CM.com zal voegen.

Jeroen van Glabbeek, CEO van CM.com: "RobinHQ.com biedt ons extra hoogwaardige functionaliteiten voor klantcontactcentra en een uitgebreid klantenbestand voor verbeterde up- en cross-sellingmogelijkheden."

Patrick Speijers, CEO van RobinHQ.com: “Door de Conversational Commerce-oplossingen van CM.com te combineren met onze software, ontstaat een zeer competitief SaaS-product voor klantenservice voor elke klant die online verkoopt. Daarnaast bieden de schaalgrootte en internationale voetafdruk van CM.com de ondersteuning die we nodig hebben om onze internationale groeiambities te realiseren en te versnellen.”

Terug naar nieuws overzicht
Software