Redactie - 22 oktober 2020

Salesforce breidt Work.com aanbod uit

Salesforce kondigt een uitbreiding aan van Work.com om bedrijven te helpen weer te groeien in het nieuwe normaal. Nieuwe producten zijn onder meer een workspace voor werknemers en een helpdesk om de productiviteit te verhogen, communicatie-apps die klanten en werknemers informeren over nieuw beleid en nieuwe procedures om veiligere persoonlijke ervaringen te bevorderen.

Organisaties hebben nieuwe manieren nodig om in het nieuwe normaal te opereren. Werknemers willen productief en betrokken zijn, maar uit onderzoek dat vandaag is gepubliceerd, beschikt meer dan een derde van de werknemers niet over de technologie om effectief op afstand te werken.

Nieuwe technologie om de betrokkenheid en productiviteit te vergroten:

Employee Workspace is een digitale hub voor werknemers om toegang te krijgen tot alle tools die ze nodig hebben om overal te werken.

Met de Employee Helpdesk kunnen medewerkers vragen stellen en snel hulp krijgen, waar ze ook zijn.

Nieuwe communicatie-apps om veiligere persoonlijke ervaringen voor klanten en werknemers mogelijk te maken:

Queue Management helpt fysieke bedrijven wachttijden te minimaliseren door virtuele wachtrijen te creëren.

Met Broadcast Messaging kunnen bedrijven proactief bijgewerkte openingstijden, veranderende afspraaktijden en gezondheids- en veiligheidsherinneringen doorgeven aan klanten en medewerkers via hun favoriete kanalen zoals sms, WhatsApp of Facebook Messenger.

Met Digital Trust Cards kunnen lokale winkelmedewerkers snel websites en apps bijwerken met veiligheidsprotocollen die specifiek zijn voor die locatie, zoals richtlijnen voor sociale afstand en schoonmaakbeleid.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!