Cisco helpt partners Future Ready te worden image

Cisco's 25e jaarlijkse Partner Summit brengt 11.000 partners uit 152 landen samen. Voor het eerst is het belangrijkste partnerevenement van het bedrijf volledig digitaal, waardoor het beschikbaar is voor een nog groter publiek.

Het evenement heeft als doen om Cisco partners"Future Ready" te worden. Gedurende twee dagen zal het leiderschapsteam van Cisco bespreken hoe partners hun klanten kunnen helpen zich beter aan te passen aan bedrijfsonderbrekingen, hun digitale reis en cloudacceptatie kunnen versnellen en hun bedrijfsmodel kunnen transformeren met geautomatiseerde platforms. Cisco-partners krijgen de zakelijke en technologische inzichten die ze nodig hebben om te presteren en te transformeren - nu en in de toekomst.

Als een van de eerste bedrijven die een kanaalgestuurd model omarmden, blijven partners Cisco's belangrijkste route naar de markt. Tegenwoordig is het kanaalecosysteem van Cisco een van de grootste en meest diverse in de IT-industrie met meer dan 60.000 partners die gelokaliseerde innovatie leveren aan klanten over de hele wereld. In feite stroomt bijna 90% van de inkomsten van het bedrijf via zijn partners, aldus Cisco. 

Het evenement zal bestaan uit:

Global Insight Session: gehost door Chuck Robbins (foto), voorzitter en chief executive officer, Oliver Tuszik, senior vice president en baas van de wereldwijde Cisco partnerorganisatie, en Gerri Elliott  executive vice president en chief sales en marketing officer, zullen de keynotes de strategie van het bedrijf schetsen voor bouwen aan een inclusieve toekomst voor iedereen. Maria Martinez,  Liz Centoni,  Todd Nightingale en Jeetu Patel zullen ook uitleggen hoe Cisco zijn bedrijf ontwikkelt om het succes van klanten en partners te stimuleren.

Innovatiegesprekken: in deze sessies van 15 minuten worden partners geïnformeerd over productroadmaps, nieuwe functies en aankomende innovaties. Ze omvatten technologieën variërend van samenwerking, beveiliging en cloud tot 5G, intent-based networking en IoT. 

Zakelijke impactsessies: deze breakouts van 30 minuten informeren en versnellen de praktijken van partners. Ze hebben betrekking op marktsegmenten en partnerinitiatieven, zoals kleine bedrijven, partnerprogramma's, SaaS, software-acceptatie, ontwikkelaarsvaardigheden en beheerde services.  

Geosessies:  elke regio zal een doorbraak houden zodat lokaal leiderschap inzicht kan delen over kansen die er in hun respectieve markten bestaan. Deze discussies zullen ook ingaan op regionale markttransities en zakelijke drijfveren om Cisco-partners te helpen prioriteiten te stellen en zich voor te bereiden op het komende jaar. 

Cisco Partner Summit Digital is een evenement op uitnodiging. Bezoek de Cisco blog en website voor meer informatie.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!