Witold Kepinski - 06 januari 2021

Jean Pierre van Tiggelen wordt Area VP & Country Manager ServiceNow Nederland

Jean Pierre van Tiggelen wordt Area VP & Country Manager ServiceNow Nederland image

Jean Pierre van Tiggelen wordt Area VP & Country Manager van ServiceNow Nederland. Dit meldt hij op LinkedIn. "Ik ben heel blij om aan te kondigen dat ik per 1 januari bij ServiceNow ben gekomen als Area Vice President en General Manager voor Nederland. In deze rol zal ik toezicht houden op alle sales, go to market en business development activiteiten voor ServiceNow in de Nederlandse markt."

Van Tiggelen brengt drie decennia aan ervaring in de technologie- en cloud computingsector mee naar ServiceNow, waaronder 15 jaar in senior sales en leidinggevende functies bij Oracle, Informix, RES en BMC. Tot voor kort was hij Head of Oracle Cloud Infrastructure EMEA. Hij heeft een bewezen track record in het ontwikkelen van go-to-market-strategieën waarmee ambitieuze doelstellingen voor sales en business development behaald worden, en in het creëren van goed presterende teams die jaar op jaar groei en ontwikkeling laten zien.

“De ambitie en reputatie van ServiceNow hebben een grote aantrekkingskracht op de meest toonaangevende leiders in de EMEA-regio, die onze doelstelling delen om de wereld van werk beter te laten werken voor mensen,” zegt Michael Maas, Vice President en General Manager, Northern Europe, ServiceNow. “Jean Pierre heeft een mentaliteit die gericht is op snelle groei en brengt een schat aan ervaring en bewezen succes mee naar ServiceNow. Dit zal ons gaan helpen ons volledige potentieel te benutten in de Nederlandse markt.”

“ServiceNow is een fantastisch bedrijf, met een uniek platform en een onbetwiste reputatie wanneer het gaat om klanttevredenheid. Het is een krachtige combinatie die vele mogelijkheden biedt in de Nederlandse markt,” zegt Van Tiggelen. “Het is een boeiende tijd om aan de slag te gaan bij ServiceNow omdat we de mogelijkheid hebben om samen te werken met de c-suite als zakelijk partner, waardoor transformatie verder kan reiken dan de IT-afdeling en zijn weg vindt naar ieder onderdeel van de organisatie.”

Van Tiggelen begon zijn carrière in de ondersteunende dienstverlening bij DHL Worldwide Express voordat hij de overstap maakte naar technologie-sales. Hij ging in 2011 aan de slag bij Oracle waar hij leidinggevende sales-functies bekleedde en verantwoordelijk was voor het beheer, de sales en business development van Management Cloud en Enterprise Manager-producten.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!