Witold Kepinski - 14 januari 2021

Salesforce Loyalty Management versterkt customer experience

Salesforce Loyalty Management versterkt customer experience image

Salesforce, speler in CRM, heeft Loyalty Management aangekondigd, een nieuw product voor bedrijven in verschillende sectoren, waaronder detailhandel, consumentengoederen, productie, reizen en horeca, om het vertrouwen van klanten te vergroten en betrokkenheid.

Gebouwd op het Salesforce Customer 360 Platform, stelt Loyalty Management bedrijven in staat om intelligente loyaliteitsprogramma's te bouwen voor zowel B2B- als B2C-klanten met een flexibele, configureerbare en snel inzetbare oplossing die past bij hun specifieke behoeften.

Met Loyalty Management kunnen bedrijven meer gepersonaliseerde consumentenervaringen bieden, hun loyaliteitsprogramma's ontwikkelen om op de hoogte te blijven van de verwachtingen van de klant en de bedrijfswaarde helpen vergroten door loyale, levenslange klanten te creëren.

Lees meer details hier.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!