Witold Kepinski - 18 januari 2021

NGDATA lanceert nieuw partnerprogramma

NGDATA lanceert nieuw partnerprogramma image

NGDATA kondigt haar nieuwe partnerprogramma aan, NGDATA Inside. Het programma biedt Independent Software Vendors (ISV's) de mogelijkheid om hun eigen digitale analytics en klantervaring te schalen.

Door het Intelligent Engagement Platform (IEP) van NGDATA te gebruiken als een plug-in in hun bestaande oplossingen, krijgen ISV's artificiële intelligentie en machine learning-mogelijkheden voor geavanceerde realtime orkestratie en journey analytics. Dit betekent dat hun digitale klanten zullen profiteren van een gepersonaliseerde, relevante ‘next-best-experience’.

Het partnerprogramma NGDATA Inside werd specifiek voor ISV's ontworpen om hun eigen mogelijkheden en marktaanbod te schalen naar bestaande en nieuwe klanten.

“NGDATA Inside is een krachtige accelerator voor partners om innovatieve mogelijkheden te verwerven op het gebied van klantinzichten en engagement. Het programma onderscheidt zich van het huidige marktaanbod als een holistische oplossing die strategie en go-to-market advies biedt bovenop technologie. We kijken ernaar uit met dit programma de samenwerking met onze partners te versterken, dat al een eerste succes heeft opgeleverd”, aldus Jens Ponnet, Chief Growth Officer, NGDATA

Het programma is full-service inclusief technologie en partnersuccesbeheer, en kan worden samengevat in drie belangrijke pijlers:

Platform: het NGDATA IEP levert end-to-end-mogelijkheden om de data te dekken tot de beslissingscyclus in een martech-architectuur door voorspellende analytics samen te brengen met een omnichannel orchestration

Oplossingen: het programma bevat specifieke oplossingen per industrie voor een snelle go-to-market

Go-to-market-ondersteuning: NGDATA’s team van presales en solutions bieden de nodige knowhow en succesbeheer om ervoor te zorgen dat elke partner slaagt in zijn commerciële ambities

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!