ThePhoneLab van start als reparatiepartner van OPPO

31-03-2021 | door: Wouter Hoeffnagel

ThePhoneLab van start als reparatiepartner van OPPO

ThePhoneLab is vanaf 22 maart de officiële reparatiepartner van OPPO. OPPO breidt hiermee het aantal fysieke servicepunten in Nederland voor aftersales sterk uit. Het personeel van ThePhoneLab is door OPPO zelf opgeleid om de producten te repareren. Met de samenwerking breidt het merk de bestaande in-house OPPO-reparatieservice uit naar de zeven locaties van ThePhoneLab.

ThePhoneLab beschikt over zeven locaties. De komende periode wil het bedrijf tientallen nieuwe vestigingen in Nederland openen. OPPO-klanten kunnen voortaan zonder afspraak bij ThePhoneLab terecht voor reparaties en onderhoud, waaronder reparaties die onder OPPO’s officiële garantie vallen. Klanten kunnen zeven dagen per week zonder afspraak binnen lopen in een van de zeven winkels. Smartphones worden vervolgens binnen een uur gerepareerd, en op afspraak kunnen klanten gebruik maken van een 30 minuten-service.

Reparaties vergemakkelijken

Marc van den Dool, Commercieel Directeur OPPO Nederland licht de samenwerking toe: “Wij zijn verheugd over onze samenwerking met ThePhoneLab. Bij OPPO staat een positieve klantervaring centraal en de uitbreiding van onze reparatieservice draagt daaraan bij. Steeds meer Nederlanders gebruiken onze producten en de samenwerking met ThePhoneLab maakt het plannen en uitvoeren van reparaties nog makkelijker.”

Ook ThePhoneLab is enthousiast over de samenwerking. “Ons team is de afgelopen periode intensief door OPPO begeleid en wij hebben toegang tot originele fabrieksonderdelen. Door deze samenwerking kunnen wij topservice leveren en dat is waar wij het voor doen”, aldus Boris Blijham, oprichter van ThePhoneLab. “Daarnaast zien wij steeds meer klanten met een OPPO-smartphone in onze winkels, een uitstekend moment dus om onze service verder uit te breiden.”

Meer informatie is hier beschikbaar. 

Terug naar nieuws overzicht
Mobility