Palo Alto Networks verbetert en breidt klantenondersteuning uit in EMEA

11-06-2021 | door: Witold Kepinski

Palo Alto Networks verbetert en breidt klantenondersteuning uit in EMEA

Palo Alto Networks heeft aangekondigd dat het zijn aanbod in klantenondersteunings in EMEA aanzienlijk uitbreidt, investeert in een grotere voetafdruk en een ‘centre of excellence’-model toepast om klanten toegang te geven tot de ondersteuning die ze nodig hebben, wanneer ze die nodig hebben. Het bedrijf zal ondersteunende diensten gaan leveren vanuit Tsjechië, Hongarije, Spanje en Polen en de bestaande ondersteunende diensten in Israël en Nederland verder uitbreiden. De aankondiging markeert een aanzienlijke uitbreiding in EMEA, die klanten van Palo Alto Networks uitgebreide ondersteuning in de hele regio zal bieden.

Na het inluiden van een 'goudkoorts' op het gebied van cybercriminaliteit in 2020, is het belangrijker dan ooit dat bedrijven toegang hebben tot lokale ondersteuning wanneer ze die nodig hebben. Volgens onderzoek van Unit 42, het threat intelligence-team bij Palo Alto Networks, zagen organisaties in de detailhandel, maakindustrie en overheid het aantal incidenten met respectievelijk 402%, 230% en 205% toenemen. De uitgebreide bronnen voor klantenondersteuning zullen ervoor zorgen dat klanten van Palo Alto Networks toegang hebben tot hoogwaardige technici in hun tijdzone. De regionale uitbreiding zal ook de toewijding van Palo Alto Networks versterken om lokale datagevoeligheden en de vereisten van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) te respecteren.

Door deze investering in de EMEA-regio te doen, blijft Palo Alto Networks in de voorhoede van uitmuntende klantenservice, wat algemeen wordt erkend door de cyberbeveiligingsindustrie. Palo Alto Networks wordt zes jaar op rij erkend door J.D. Power en de Technology Services Industry Association (TSIA) voor het leveren van 'An Outstanding Customer Support Experience' met zijn Global Assisted Technical Support en Self-Service Support.

"In een tijd van ongekende druk op onze klanten en hun IT-teams, is het van cruciaal belang dat we naast hen staan om de ondersteuning te bieden die ze nodig hebben om hun organisaties te beschermen tegen gevaar", zegt Wadad Kafka, vice-president van Global Customer Support, EMEA, Palo Alto Networks. "Deze uitbreiding van hoogopgeleide ingenieurs in de EMEA-regio betekent dat onze klanten altijd toegang hebben tot de expertise die ze nodig hebben, of het nu gaat om dagelijkse vragen of op de meest kritieke momenten."

Terug naar nieuws overzicht