Wouter Hoeffnagel - 20 juni 2021

SurveyMonkey gaat verder als Momentive

SurveyMonkey gaat verder als Momentive image

SurveyMonkey zet zijn activiteiten voort onder de naam Momentive. Het bedrijf stelt besluitvormers in staat sneller te handelen. De ruim 8500 zakelijke klanten van het bedrijf krijgen toegang tot oplossingen in vijf domeinen: marktinzichten, merkinzichten, werknemerservaring, klantervaring en productervaring.

"Twintig jaar geleden veranderden we de markt radicaal met onze enquêtesoftware. We zijn trots op hoe we sindsdien ons aanbod, onze klanten en onze ambities hebben kunnen opschalen", zegt Zander Lurie, CEO van Momentive. "Als we iets hebben geleerd dit afgelopen jaar, dan is het wel dat luisteren een cruciale rol speelt in de besluitvorming van organisaties. Bedrijven hebben agile software nodig om de behoeften van hun stakeholders beter te begrijpen en snel beslissingen te nemen die hun ervaringen verbeteren. In al onze productcategorieën gebruikt Momentive toonaangevende technologie waarbij we mensen centraal stellen in de manier waarop we onze producten ontwerpen en onze klanten, gemeenschap en aandeelhouders ondersteunen."

Diensten

Het dienstenaanbod van Momentive bestaat uit:

  • GetFeedback, een oplossing voor het optimaliseren van de klantervaring;
  • SurveyMonkey, de enquête-oplossing voor zakelijk beheer van feedback;
  • oplossingen voor merk- en marktinzichten die voorheen bekend stonden als SurveyMonkey Market Research Solutions.

Momentive wordt gebruikt door 20 miljoen actieve gebruikers en 345.000 organisaties over de hele wereld.

SVMK Inc. gaat vanaf 15 juni verder onder de naam Momentive Global Inc., met het nieuwe ticker symbol MNTV. De volledig in eigendom zijnde dochteronderneming SurveyMonkey Inc. neemt vanaf 1 juli 2021 de naam Momentive Inc. aan.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!