Wouter Hoeffnagel - 05 juli 2021

Incentro en Insocial gaan partnership aan

Incentro en Insocial gaan partnership aan image

Digitale dienstverlener Incentro sluit een partnership met Insocial. Met het platform van Insocial geeft Incentro haar klanten inzicht in wat de ervaringen zijn van hun eindgebruikers, zodat duidelijk is waar en hoe verbeteringen gemaakt kunnen worden.

De samenwerking tussen Incentro en Insocial is een logisch keuze, aangezien Incentro druk op zoek was naar meer manieren voor het meten van de impact op het gebied van klantervaring. Zowel online als offline. Niet ‘platte’ sales maar de impact rondom klantervaring staat voor Incentro centraal. Het platform van Insocial biedt de mogelijkheden voor het achterhalen van de gebruikerservaringen.

Bijsturen op KPI's

Karsten Marijnissen, Lead Digitale Strategie bij Incentro: “Door het platform van Insocial te betrekken bij de oplossingen die we maken hebben we een uniek inzicht in de ervaringen zowel voor, tijdens en na het gebruik. Hierdoor kunnen we snel bijsturen op de meest gebruikelijke customer satisfaction KPI’s en weten we zeker dat we iets bouwen wat mensen blij maakt.”

Sjors Luiten, Commercieel Directeur bij Insocial: “Deze nieuwe samenwerking biedt veel mogelijkheden als het gaat om User Experience. Waar Incentro ervoor zorgt dat organisaties een uitstekende gebruikersbeleving kunnen bieden (denk aan goed werkende apps), zorgt Insocial ervoor dat de klanten van Incentro de prestaties van deze kanalen nog beter kunnen inzien.”

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!