Momentive maakt SurveyMonkey Enterprise-app beschikbaar voor Zoom

25-07-2021 | door: Wouter Hoeffnagel

Momentive maakt SurveyMonkey Enterprise-app beschikbaar voor Zoom

Momentive, dat zich richt op agile experience management, lanceert een nieuwe SurveyMonkey Enterprise-app voor Zoom. Met de app kunnen gebruikers feedback verzameld binnen Zoom-meetings en de desktop clients, zonder tussen apps te wisselen. De SurveyMonkey Enterprise-app voor Zoom richt zich op het verbeteren van interactie, door cruciale inzichten direct bruikbaar te maken zodat vergaderingen effectiever worden, deelnemers betrokken blijven en de gebruikservaring van werknemers, klanten en patiënten verbetert.

Zelfs nu persoonlijk contact weer mogelijk is, is Zoom niet meer weg te denken. Uit recent Momentive-onderzoek blijkt dat 48% van de Nederlandse respondenten denkt dat ze over zes maanden ongeveer hetzelfde aantal of meer virtuele vergaderingen zullen hebben. Met de SurveyMonkey Enterprise-app voor Zoom kunnen honderden miljoenen gezamenlijke gebruikers flexibel en gemakkelijk feedback krijgen van hybride werknemers, klanten, patiënten en studenten.

Klanten willen feedback geven

De data van het onderzoek laat ook zien dat klanten feedback willen geven om organisaties te helpen een betere ervaring te bieden:

  • Maar liefst 55% van de respondenten vindt het buitengewoon of zeer nuttig om feedback van werknemers te verzamelen om vergaderingen te verbeteren in de post-corona wereld.
  • Volgens 55% van de respondenten kan de input van deelnemers vergaderingen verbeteren (dit is zelfs 65% bij grote bedrijven met meer dan 5000 werknemers), terwijl maar 59% van de werknemers zegt dat ze ooit om feedback zijn gevraagd over vergaderingen die ze regelmatig bijwonen.
  • Om vergaderingen te verbeteren, raden respondenten uit meerdere landen aan om een duidelijke agenda te gebruiken (42%) en de vergaderingen kort te houden (53%).

Momentive hanteert een agile benadering voor het verzamelen van feedback en de snelheid en flexibiliteit van de oplossing. Gebruikers worden ondersteund door app-features zoals enquêtemogelijkheden, templates en eenvoudig deelbare data-analyses.

Enkele van de mogelijkheden van SurveyMonkey Enterprise voor Zoom:

  • Verhoog de betrokkenheid en meerwaarde van vergaderingen: HR-teams, people managers, teamleiders en andere werknemers kunnen tijdens en na virtuele vergaderingen gemakkelijk feedback vinden, prioriteren en afhandelen.
  • Lever een betere ervaring: Klantgerichte teams kunnen regelmatig de behoeften en verwachtingen van hun klanten peilen, om de ervaringen van externe vergaderingen te optimaliseren.
  • Til de toekomst van videoconsulten naar een hoger niveau: Zorgaanbieders kunnen betere patiëntervaringen bieden door op elk gewenst moment tijdens een videoconsult een feedbackmechanisme toe te voegen.

Ervaring verbeteren

"De SurveyMonkey Enterprise-app voor Zoom helpt het bedrijfsleven, onderwijs en de gezondheidszorg om feedback te verzamelen voor prettigere interactie", zegt Samantha Bufton, Executive Vice President en General Manager Surveys bij Momentive. "Naarmate virtuele communicatietools steeds meer geaccepteerd worden, wordt een flexibele feedback-oplossing cruciaal om de ervaring van Zoom-gebruikers waar dan ook te verbeteren."

"We zijn benieuwd naar de impact van de app die Momentive voor Zoom uitbrengt", zegt Ross Mayfield, Product Lead, Zoom Apps & Integration bij Zoom. "In de toekomst van hybride werken zal een krachtig feedbackelement tijdens vergaderingen de productiviteit, betrokkenheid en ervaring stimuleren."

De app is te vinden in de Zoom App Marketplace, tussen ruim 1500 andere integraties van derden die de kracht van Zooms platform versterken.

Terug naar nieuws overzicht
Cloud