Cisco introduceert nieuwe Webex Calling innovaties

09-09-2021 | door: Redactie

Cisco introduceert nieuwe Webex Calling innovaties

Cisco heeft aangekondigd dat het nu een recordaantal van acht miljard oproepen per maand host op zijn cloud-oproepplatforms, het meeste van alle cloud-oproepproviders. Om tegemoet te komen aan de groeiende wereldwijde behoeften van ondernemingen, heeft Cisco ook zijn binnenlandse beldekking uitgebreid naar het VK, met meer dan 65 landen die nu gedekt zijn met zijn Cisco-belabonnementen en Cloud Connected PSTN-services - de meeste in de branche. Bedrijven zoals T-Mobile, Office Depot, Cigna Health en CDK Global vertrouwen op Webex Calling om hun bedrijf van connectiviteit te voorzien.

Webex Calling maakt deel uit van de Webex Suite – de eerste suite in de branche voor hybride werk die cloudoproepen, berichten, vergaderingen, polling, evenementen en Socio biedt in een uniform, veilig aanbod. Betrouwbaarheid van oproepsystemen is essentieel, omdat ze zijn ingebed in de dagelijkse workflows van bedrijven. Als in een ziekenhuis bijvoorbeeld een telefoontje met een minuut vertraging oploopt, kan het het verschil zijn tussen leven en dood als een patiënt in kritieke toestand arriveert.

"Met de overstap naar hybride werk en de toenemende druk om klanten tevreden te stellen, is er nooit een grotere behoefte geweest om de communicatie tussen het hele personeelsbestand te uniformeren", zegt Jeetu Patel, executive vice president en general manager, Cisco Security and Collaboration. "Terwijl ondernemingen beloplossingen naar de cloud willen migreren, biedt Webex Calling de toonaangevende end-to-end, veilige belervaring die Unified Communications een realiteit maakt."

Nieuwe Webex Calling-innovaties profiteren klanten met:

Bredere wereldwijde aanwezigheid: Cisco Calling Plans zijn nu beschikbaar voor zakelijke klanten in het VK, en Cloud Connected PSTN ondersteunt binnenlands bellen in meer dan 65 landen

Verhoogde flexibiliteit : klanten kunnen nu PSTN-oplossingen aanpassen, mixen en matchen om zo goed mogelijk te voldoen aan de locatie- en operationele vereisten

Snelheidsverbeteringen en gebruiksgemak: integratie van Cloud Connected PSTN in Control Hub stelt klanten in staat om het bestellen en verstrekken van nieuwe nummers snel en gemakkelijk te automatiseren. Hierdoor kunnen organisaties binnen enkele minuten bereiken wat voorheen dagen kostte. Dit wordt mogelijk gemaakt in samenwerking met Cisco geïntegreerde serviceprovider IntelePeer via Webex Control Hub

Cloud

Cisco biedt de meest complete en veilige cloud-samenwerkingsoplossingen met meer dan 39 miljoen gebruikers van cloudoproepen op alle cloudoproepplatforms die worden gehost door Cisco en zijn serviceproviderpartners. Klanten worden ondersteund door het uitgebreide partnerecosysteem van Webex voor Cloud Calling met meer dan 1.000 partners wereldwijd die lokale bezorg-, integratie- en belplannen en ondersteuning bieden om aan specifieke klantbehoeften te voldoen. Met meer dan 20 jaar ervaring is Webex Calling uitgebreid genoeg om tegemoet te komen aan de samenwerkingsbehoeften van elk type bedrijf, maar toch aanpasbaar genoeg om tegemoet te komen aan toekomstige behoeften aldus Cisco.

Terug naar nieuws overzicht