Redactie - 14 september 2021

SAP-SFS Adapter van Ideo opgenomen in Salesforce AppExchange

SAP-SFS Adapter van Ideo opgenomen in Salesforce AppExchange image

De SAP–Salesforce Field Service Adapter van Ideo Field Service is deze zomer officieel opgenomen in de AppExchange van Salesforce. De adapter biedt een manier om SAP ERP-systeem, zowel SAP ECC als S/4 HANA, te integreren met Salesforce Field Service.

Veel service organisaties stoeien met dezelfde uitdagingen zoals: het verhogen van klanttevredenheid, overgaan van kostenpost naar omzetbron en het mogelijk maken van zelf-service of service op afstand (virtueel). Salesforce Field Service (SFS) is hét platform waarmee invulling aan deze kansen en uitdagingen kan worden gegeven. Doordat veel organisaties gebruik maken van SAP (marktleider op gebied van ERP-systemen) voor order- en HR-management, is de adapter speciaal ontwikkeld om de krachten van SAP en Salesforce te combineren. De innovatieve Ideo SAP-SFS-adapter is hiermee een krachtige aanvulling voor het creëren van een ultieme Field Service Management-proces.

Ondersteuning Field Service-scenario’s

Werkorderbeheer, monteur management of het plannen van complexe werken, de Ideo SAP-SFS-adapter biedt ondersteuning bij veelvoorkomende Field Service-scenario’s door real-time integratie van alle relevante data. De adapter maakt gebruik van best-practices en is gebaseerd op standaard technologie en functionaliteiten. Waarbij de adapter tegelijk configurabel is en eenvoudig aan te passen op bedrijfsspecifieke wensen. Enterprise-grade beveiliging en gebruik van de nieuwste technologieën zorgen voor een structurele borging van alle bedrijfsprocessen.

De Ideo SAP-SFS Adapter is nu beschikbaar op Salesforce AppExchange, 's werelds grootste marktplaats voor zakelijke apps. Bekijk hier de SAP-SFS-Adapter.

Ideo Field Service heeft meer dan 20 jaar ervaring in het implementeren en optimaliseren van service- en onderhoudsprocessen. Wij helpen bedrijven met het optimaliseren van hun service- en onderhoudsprocessen met behulp van state-of-the-art software. Waarbij we extra focus leggen op dispatching en mobiliteit. Het Salesforce 360-platform helpt hierbij met de focus op een specifiek onderdeel: Salesforce Field Service. Ons team van ervaren consultants zorgt dat callcenters, meldkamers en buitendienst altijd optimaal kunnen werken.

Omada 10/07/2025 t/m 17/07/2025 BN + BW MSP Show 18/06/2025 t/m 31/07/2025 BN + BW
Companial Dutch IT Awards 2025 BW + BN

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!