Witold Kepinski - 05 december 2021

ConnectWise neemt SmileBack over

ConnectWise neemt SmileBack over image

ConnectWise, een softwarebedrijf dat zich toelegt op het succes van leveranciers van IT-oplossingen, heeft aangekondigd dat het SmileBack heeft overgenomen , een leverancier van oplossingen voor klantervaring. De overname zal ConnectWise's best-in-class software- en dienstenplatform voor IT-oplossingen combineren met het eersteklas klantfeedbacksysteem van SmileBack dat speciaal is ontworpen voor MSP's.

Exclusief ontworpen om MSP's te helpen de klantervaring te meten en te verbeteren, maken de enquête- en rapportagetools van SmileBack overvloedige en bruikbare feedback. SmileBack biedt directe feedback, waardoor bedrijven tijd kunnen besparen, de service kunnen optimaliseren en de klantervaring kunnen verbeteren. Met deze feedback kunnen bedrijven onmiddellijk gegevens zien, de informatie analyseren en zinvolle actie ondernemen om de klanttevredenheid, de Net Promotor-score en de retentie te verbeteren.

"Met kwantitatieve en kwalitatieve klantinzichten kunnen onze leveranciers van IT-oplossingen de efficiëntie van hun activiteiten verbeteren, meer klanten behouden en effectiever naar de markt gaan", zegt Chris Timms, EVP van groei, ConnectWise. “Het onmiddellijke inzicht in de percepties van klanten is belangrijk om te herkennen wat bedrijven goed doen en waar verbetering nodig is. De overname van SmileBack is een logische en natuurlijke evolutie van onze bestaande relatie, en we kijken ernaar uit om SmileBack in het ConnectWise Asio™ Platform te brengen om onze partners te helpen meer succes in hun bedrijf te behalen.”

De klantervaringsoplossing van SmileBack helpt bij het informeren en optimaliseren van de bedrijfsvoering. Na elke servicetransactie zorgt SmileBack ervoor dat klanten één klik verwijderd zijn van een van de drie emoji's die een wereld van verhoogde klantloyaliteit, een hoger moreel en een hogere retentie zullen openen.

"ConnectWise is de duidelijke leider in onze markt en we zijn verheugd over het uitbreiden van onze samenwerking", zegt Andrew Wallace, algemeen directeur van SmileBack. "Onze mogelijkheden voor onmiddellijke enquêtes, gegevensanalyse en rapportage vormen een aanvulling op het toch al robuuste platform van ConnectWise en zullen onze gedeelde partners helpen hun bedrijfsactiviteiten verder te verbeteren en het klantenbehoud te vergroten door een beter begrip van hun klantrelaties."

SmileBack, dat al een diepe integratie heeft met ConnectWise Manage, blijft beschikbaar voor aankoop als een op zichzelf staand product. Daarnaast is ConnectWise van plan om de integratie van SmileBack-mogelijkheden in het nieuwe ConnectWise Asio-platform onmiddellijk uit te breiden en te verbreden.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!