ServiceNow en Qualtrics bieden nieuwe toepassingen

ServiceNow en Qualtrics bieden nieuwe toepassingen

20-12-2021 | door: Witold Kepinski
Deel dit artikel:

ServiceNow en Qualtrics bieden nieuwe toepassingen

IT-leveranciers ServiceNow en Qualtrics kondigen nieuwe mogelijkheden aan waarmee bedrijven gepersonaliseerde service-ervaringen kunnen bieden.

Door de digitale workflows van ServiceNow te combineren met de ervaringsmanagementtechnologie van Qualtrics, kunnen organisaties realtime werken op de klant- en werknemerservaringsdata van het Now Platform, zodat problemen snel worden opgelost en betrokkenheid, loyaliteit en retentie worden verbeterd, aldus de twee partners.

“Wat ‘je klant kennen’ daadwerkelijk betekent, is veranderd. Organisaties moeten op grote schaal empathisch zijn in iedere interactie om klanten te behouden en verder te kunnen groeien in 2022,” zegt Michael Ramsey, VP, Customer Workflow Products bij ServiceNow. “Toegang tot rijke klantdata biedt agents de mogelijkheid om op individuele behoeften in te spelen en geeft bovendien ondersteuning aan digitale workflows die zorgen voor geweldige ervaringen, klantloyaliteit en empathie.”

Terug naar nieuws overzicht