Medallia neemt specialist in realtime-interactiebeheer Thunderhead over

24-01-2022 | door: Wouter Hoeffnagel
Deel dit artikel:

Medallia neemt specialist in realtime-interactiebeheer Thunderhead over

Medallia, gespecialiseerd in customer en employee experience, neemt de leverancier van technologie voor realtime-interactiebeheer en journey orchestration Thunderhead over. De partijen hebben hiervoor een definitieve overeenkomst getekend. Met de combinatie van customer experience insights en journey orchestration kunnen organisaties één enkel beeld krijgen van de customer journey en realtime-interacties gebruiken om ervaringen en loyaliteit te verbeteren
 
Met de overname van Thunderhead is Medallia beter in om geïndividualiseerde journeys en conversaties op schaal aan te sturen, via alle online en offline kanalen. Zo kunnen bedrijven die gebruikmaken van Medallia hun merkloyaliteit, omzet en groei blijven vergroten.

Feedbackgedreven personalisatie

"We blijven innovaties inzetten om de wereld van customer experience nog beter te maken. De overname van Thunderhead helpt de meest vooruitstrevende ondernemingen, die zoeken naar nieuwe manieren om hun klanten zich gekend te laten voelen, ongeacht waar de interactie plaatsvindt,” aldus Leslie Stretch, CEO van Medallia. "De combinatie van Medallia Experience Cloud en Thunderhead’s open technologie voor realtime-interactie zorgt voor feedbackgedreven personalisatie op een enorme schaal. De journey orchestration-mogelijkheden van Thunderhead zorgen ervoor dat elke onderneming feedbackdata optimaal kan benutten om zijn product- en serviceaanbod, customer journeys en ervaringen vorm te geven."

Thunderhead-technologie wordt gebruikt door enkele van de grootste organisaties in de wereld, waaronder de Cleveland Cavaliers, EnBW, en Bosch. Het uitgebreide Thunderhead ONE-platform brengt IoT-, digitale, contactcenter- en offline interacties samen om gepersonaliseerde ervaringen op schaal te leveren.

"Medallia was een pionier op het gebied van customer experience management en is nog steeds toonaangevend in deze business," zegt Thunderhead CEO Glen Manchester. "Medallia's kwaliteiten om signalen uit een uitgebreid scala van bronnen te verzamelen om inzicht te genereren en actie te stimuleren, heeft ervoor gezorgd dat het bedrijf voorop blijft lopen."

Continu luisteren, feedback geven en leren

"De overname van Thunderhead door Medallia luidt een nieuw tijdperk van customer experience in. Wij zijn de pioniers van het Customer Operating System, met ons closed-loop customer engagement-platform. Ons systeem wordt aangedreven door continu luisteren, feedback geven en leren, uitgevoerd en samengebracht in onze unieke journey orchestration en real-time interaction management (RTIM)," vervolgt Manchester. "Met Thunderhead kan Medallia ervoor zorgen dat elk aspect van de customer lifecyle - marketing, commercie, verkoop en service - een naadloze, relevante en moeiteloze ervaring wordt."

De partijen verwachten de transactie in het eerste kwartaal van dit fiscale jaar af te ronden. Goldman Sachs & Co. LLC treedt op als exclusief financieel adviseur voor Thunderhead. Kirkland & Ellis LLP treedt op als juridisch adviseur voor Medallia. Allen & Overy LLP treedt op als juridisch adviseur van Thunderhead.

Terug naar nieuws overzicht