Bastiaan Schoonhoven nieuwe CMO van Dyflexis

Bastiaan Schoonhoven

05-02-2022 | door: Witold Kepinski
Deel dit artikel:

Bastiaan Schoonhoven nieuwe CMO van Dyflexis

Per januari is Bastiaan Schoonhoven aangesteld als nieuwe Chief Marketing Officer van Dyflexis. Het bedrijf biedt een SaaS-gebaseerde oplossing voor Workforce management, personeelsplanning en urenregistratie. Bij Dyflexis wordt hij verantwoordelijk voor zowel de sales- en marketingactiviteiten van het bedrijf.

Schoonhoven gaat sturing geven aan de ambities voor 2030: 50 miljoen gebruikers van de software. Hiervoor was hij Business Unit Manager Marketing bij Tech Data en verantwoordelijk voor de groei van de wereldwijde IT-distributeur en gaf hij tevens leiding aan het Next Gen Solutions team. Bastiaan Schoonhoven heeft afgelopen jaren ruimschootse ervaring opgedaan binnen diverse sales- en marketingfuncties. 

Matthijs van den Ende, CEO van Dyflexis: "We zijn enorm blij met de komst van Bastiaan als nieuwe CMO. Door zijn (internationale) ervaring op het gebied van sales én marketing helpt hij de ambities van ons bedrijf te realiseren. We willen niet alleen in Nederland maar ook daarbuiten onze zichtbaarheid en naamsbekendheid vergroten. We zijn ervan overtuigd dat we met Bastiaan aan boord onze groeiambities waar kunnen maken. We kijken uit de naar de samenwerking."

Bastiaan Schoonhoven: "Naast het groeipotentieel van Dyflexis spreekt mij de informele cultuur enorm aan. Het is een jong bedrijf waar iedereen op zijn eigen manier meewerkt aan de groei van het bedrijf. Ik kijk ernaar uit om samen met het team de kracht van onze software nog sterker in de markt te laten resoneren."

Dyflexis, gevestigd in Den Haag, specialiseert zich in de ontwikkeling van gebruiksvriendelijke software en hardware voor personeelsplanning en urenregistratie. Dyflexis staat op plek 27 in de categorie middelgroot bij de FD Gazellen Awards 2020. Ook staat Dyflexis op plek 21 in de Main Software 50.

Dyflexis helpt bedrijven efficiënt personeel in te plannen en garandeert een minimale tijdsbesparing van 25% op de administratieve lasten. Hierdoor kunnen ondernemers hun kostbare tijd aan zaken besteden die een succesvolle bedrijfsgroei stimuleren. Het systeem wordt ingezet in verschillende branches waar vooral met non-desk medewerkers wordt gewerkt zoals: recreatie, retail & e-commerce, zorg & welzijn, productie & warehousing en horeca. Ruim 3.000 ondernemingen maken dagelijks gebruik van Dyflexis.

Terug naar nieuws overzicht
Software