Redactie - 15 maart 2022

Cisco tweakt Managed Services sales model

Cisco tweakt Managed Services sales model image

Cisco tweakt zijn systemen en processen om partners te helpen meer managed services te verkopen. Volgens Cisco is dit nodig door de sterke vraag uit de markt. Dit meldt Alexandra Zagury, vice president partner managed services en as-a-service sales, in een blog. "Dit geldt met name nu de verschuiving naar as-a-service plaatsvindt, waarbij de reeks potentiële resultaten in een oplossing exponentieel groeit. Dit legt de nadruk op hoe een oplossing presteert nadat deze is geïnstalleerd - een verwachting van de klant die het best kan worden vervuld met doorlopende, hoogwaardige beheerde services."

Voor managed services is dit de markt om samen te winnen, zo meldt Zagury:

"We schatten dat wanneer u alle hardware, software en gerelateerde services op de adresseerbare markten van Cisco bij elkaar optelt, de mogelijkheden voor managed services tegen het einde van 2025 wereldwijd $258 miljard zullen bedragen. Dat is een enorme markt die u al aan het veroveren bent met meer dan 2.150 Provider managed services, van op maat gemaakte oplossingen voor de grootste ondernemingen tot kant-en-klare aanbiedingen voor de gedistribueerde branche en het MKB.

We zijn net begonnen. Om u beter te helpen bij uw groeitraject in deze cruciale route naar de markt, hebben we in het hele bedrijf geïnvesteerd in verschillende belangrijke gebieden. Dit zijn de hoogtepunten:

Product: we stemmen onze platforms en commerciële mogelijkheden verder op elkaar af om uw vermogen om onze producten te integreren met uw go-to-market te vereenvoudigen. Ons Cisco SD-WAN-platform heeft bijvoorbeeld verschillende nieuwe belangrijke mogelijkheden om u te ondersteunen in een markt waarvan we denken dat deze tegen 2025 in bijna tweederde van de deals zal worden beheerd.

Servicecreatie en verkoopversnelling: we hebben enkele van de beste experts op het gebied van servicecreatie, maar hebben deze expertise niet volledig geschaald om uw snelheid te ondersteunen. Door het aantal resources voor het maken van services in het veld bijna te verdrievoudigen, kunnen we uw vermogen om uw op Cisco gebaseerde oplossingen samen te ontwikkelen en op te schalen, beter ondersteunen met behulp van best practices van wereldklasse.

Verkoopactiviteiten

U vroeg, wij hebben geluisterd. We stellen onze verkopers in staat u op de markt te ontmoeten, gemotiveerd om samen te verkopen vanaf het moment dat zich een nieuwe kans voordoet. Van het aanpassen van ons beloningsbeleid en onze doelstellingen tot bewustwording van deze route naar de markt met nieuwe tools zoals de Partner Managed Services Locator (extern beschikbaar volgend kalenderjaar), verkopers maken zich op voor gezamenlijk succes. Eén verkoper zette het beste neer tijdens onze Sales Kickoff eerder dit jaar: "Door partner beheerd wordt steeds meer hoe ik mijn quota bij Cisco stop."

We hebben onlangs ook een markeringsmogelijkheid voor beheerde services geïntroduceerd in onze Cisco Commerce Workspace (CCW), waarmee we uw resultaten beter kunnen volgen en opnieuw kunnen investeren in uw succes. Als u een Amerikaanse partner bent, hebben we een nieuwe aanbieding geïntroduceerd om u te belonen bij het gebruik van deze belangrijke nieuwe mogelijkheid.

Programma: Tot slot zijn we trots op de vooruitgang die we boeken met het Cisco Partner Program – Provider rol om beter aan uw behoeften te voldoen. Door de investering jaar op jaar meer dan te verdubbelen voor programma's die u ondersteunen bij het creëren van services en het versnellen van de verkoop, tot het evolueren om pariteit te ondersteunen met onze op wederverkopers gebaseerde programma's op het gebied van dealregistratie, bescherming, verkoopstimulansen en branding (Provider Gold!), kunt u investeer vol vertrouwen in deze rol als managed services uw primaire marktintroductie is."

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!