Redactie - 17 maart 2022

Salesforce Partner Awards uitgereikt

Salesforce Partner Awards uitgereikt image

Salesforce heeft de winnaars van de Salesforce Partner Awards 2021/2022 bekendgemaakt. De Salesforce Partner Awards erkennen uitzonderlijke prestaties van digitale consultancy- en implementatiepartners in het Salesforce-ecosysteem rondom de mate waarin deze business partners bijdragen aan het succes van hun klanten, het aantal nieuwe klantenacquisities, de omzetresultaten of de bijdrage die zij leveren aan specifieke programma’s.

Het is de eerste keer dat Salesforce deze erkenningen uitreikt in Nederland. De ceremonie vond plaats in Parc Broekhuizen in Leersum.

“Onze partners zijn essentieel voor ons en maken enorme impact door op een of andere manier betrokken te zijn bij elke Salesforce-klant. Door steeds verdergaande digitalisering, groeit het Salesforce-ecosysteem in Nederland bovendien, in zowel omzet als digitaal talent, hard en daar verdienen onze partners erkenning voor,” zegt Michiel van Vlimmeren, Country Manager Nederland van Salesforce. “We streven ernaar om deze groei door te blijven zetten en dat lukt alleen door je samen met gespecialiseerde partijen in specifieke segmenten of sectoren te richten op wat organisaties nodig hebben om dichter bij hun klanten te komen. Ik wil alle winnaars en alle genomineerden heel hartelijk feliciteren met alle geweldige prestaties in het afgelopen jaar.”

De volgende awards zijn uitgereikt:

Best Performing Cloud Awards:

Cloud Platform: Deloitte
Analytics: Infotopics
Service: Accenture
Commerce: Emakina
Marketing: Accenture
Mulesoft: CapGemini

Special Category Awards:

Customer Success: AppSolutely
Competence Growth: Cognizant
Top Business Partner: Accenture
Equality Excellence: Nextview
Rising Star: Fluido

Best Performing Industry Awards:

Financial Services: Gen25
Public Sector: Brightfox
Retail & Consumer Goods: Accenture
Manufacturing: Nextview

Collaboration Awards:

Mid-market segment (CBU): Talentpeaks
Enterprise segment (EBU): Deloitte
Connected Ecosystem: AppSolutely
Top New Logo: Profit4SF

David de Kousemaeker, verantwoordelijk voor alliances en channels bij Salesforce in Nederland: “Het afgelopen jaar zagen we veel consolidatie door acquisities in het partner ecosystem. Partijen vergroten hiermee hun focus, wat net als proactiviteit, cruciaal is in het bouwen van een sterke partnerpositie. We investeren veel in de relatie met deze partijen en het hoge aantal certificeringen toont hoe volwassen ons ecosysteem in Nederland is. We zijn ontzettend trots op die gezamenlijke aanpak en groei. Het award diner biedt dan ook een mooie gelegenheid de kracht van die samenwerking te erkennen en onze partners in het zonnetje te zetten”.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!