Zendesk introduceert tijdens zijn Relate-conferentie nieuwe oplossingen die gesprekken centraal stellen bij het beheren van klantrelaties. Het bedrijf komt ook met een nieuw aanbod voor employee experience om bedrijven te helpen hun interne operatie te transformeren en de beste hybride werkervaring te creëren.
“De afgelopen jaren hebben duidelijk gemaakt dat digitaal de voordeur is, gemak voorop staat en relaties zijn verankerd in gesprekken”, zegt Mikkel Svane, CEO en oprichter van Zendesk. “Zendesk helpt bedrijven deze nieuwe generatie conversational customer relationship management te omarmen en klantenservice te transformeren naar een generator voor groei.”
De benadering van Zendesk voor Conversational CRM verbindt en integreert front- en back offices. Zo kan de front office niet alleen support leveren, maar ook een volledige serie slimme, realtime data en diensten voor customer engagement.
Het bedrijf introduceert de volgende producten:
Terwijl bedrijven hybride werkomgevingen omarmen die werken op afstand en op kantoor combineren, hebben medewerkers nieuwe behoeften en verwachtingen. Gepersonaliseerde, datagedreven, snelle service is niet alleen voor klanten. Ook support teams voor medewerkers hebben een efficiënte, gemakkelijke manier nodig om hun werkwijze te transformeren met onder meer vereenvoudigde workflows en automatisering.
Zendesk biedt ook Zendesk professional services aan. Hiermee geeft Zendesk support teams voor medewerkers:
Zendesk werkt hierbij samen met Myndbend, SweetHawk and EZOfficeInventory, drie partners voor support teams voor medewerkers, om drie maanden gratis services te bieden als onderdeel van het Employee Experience-aanbod.
“Virgin Pulse bedient 14 miljoen leden in 190 landen, maar we geloven dat onze medewerkers de belangrijkste drijver zijn voor het succes van leden en voor het behalen van onze zakelijke doelen”, vertelt Michael Pace, Vice President of Global Member Service bij Virgin Pulse. “Met Zendesk kunnen we ervoor zorgen dat onze leden en medewerkers beide nauwkeurige en tijdige reacties ontvangen, ongeacht welk kanaal ze kiezen om contact met ons te leggen. Deze samenwerking heeft zich vertaald in een tastbare ROI en waarde voor onze klanten en ons bedrijf.”
“Vóór Zendesk hadden we wereldwijd een gefragmenteerd netwerk van supportsystemen. Tegenwoordig runnen we alles centraal op één platform, om de beste consistente, kwaliteitservaringen te bieden aan al onze klanten op elk kanaal dat ze kiezen”, zegt Orlando Gadea, global VP of Customer Experience Transformation bij Stanley Black and Decker. “We zijn er voor onze klanten waar en wanneer ze ons nodig hebben en hechten er waarde aan dat we kunnen bouwen aan connecties met onze eindgebruikers."
De Conversational CRM-ervaring van Zendesk en het employee experience-aanbod zijn gebaseerd op het Sunshine-platform. Dit platform helpt bedrijven om Zendesk snel aan te passen met behulp van apps, tools en kant-en-klare mogelijkheden die aansluiten bij hun systemen.