ServiceNow neemt Hitch over

08-06-2022 | door: Witold Kepinski
Deel dit artikel:

ServiceNow neemt Hitch over

ServiceNow heeft de overname aangekondigd van Hitch, een skills mapping en intelligence-organisatie. Hitch zal een nieuwe laag van AI-gebaseerde inzichten in vaardigheden toevoegen aan het Now Platform.

Klanten kunnen op deze manier hun talent gap dichten door learning en ontwikkeling te koppelen aan personeelsplanning. Organisaties zullen hierdoor effectiever werknemers kunnen matchen met projecten.

De werknemerservaring is belangrijker dan ooit. Volgens IDC zijn Noord-Amerikaanse CEO’s van mening dat het beheren van de talent skills gap de grootste uitdaging in 2022 zal zijn.

Geconfronteerd met een groot personeelsverloop en snelle veranderingen, staan organisaties onder een ongekende druk om werknemers die in de veranderende zakelijke behoeften kunnen voorzien aan te trekken, te trainen en te behouden. Met de mogelijkheden van Hitch op het gebied van AI en ML zijn managers beter in staat om te bepalen welke werknemers het beste passen bij welke projecten, gebaseerd op vaardigheden en interesses.

Terug naar nieuws overzicht