Redactie - 05 juli 2022

Scality vernieuwt channel programma

Scality vernieuwt channel programma image

Scality, speler in sftware defined object storage, heeft aangekondigd dat ze het partnerprogramma van het bedrijf hebben versterkt met nieuwe trainingsmogelijkheden, incentives, extra ondersteuning en hernieuwde focus. Deze toevoegingen zullen partners positioneren voor versnelde groei, aangezien markttrends wijzen op een toegenomen vraag naar multi-cloud en hybride datastroomstrategieën.

Om partners beter te ondersteunen, rolt Scality een bijgewerkt partnerprogramma uit met nieuwe verkoop- en productactiveringspaden, dealbescherming en een partnerportal. Het programma is gestructureerd om groei te ondersteunen, zodat nieuwe partners, die binnenkomen als Scality Select Partner, alles hebben wat ze nodig hebben om hun praktijk en pijplijn met Scality op te bouwen. Middelen zoals co-brandable campagnekits, fondsen voor marktontwikkeling en gezamenlijke bedrijfsplanning zijn direct beschikbaar. Naarmate het partnerschap groeit, zullen aanvullende voordelen zoals hogere margebescherming, kortingen en incentives beschikbaar worden gesteld, en partners krijgen de mogelijkheid om te promoveren tot Scality Elite of Global Elite Partner.

Dit nieuwe programma, in combinatie met de introductie van

Om partners te belonen voor het identificeren en sluiten van nieuwe deals in deze segmentatie, heeft Scality een nieuw ARTESCA-uitdagingsprogramma gelanceerd dat incentives biedt en de mogelijkheid biedt om een reis naar Mauritius te winnen. Meer informatieover dit programma is hier beschikbaar.

Melissa Lyons, senior director of channels for Americas, Scality, zei: “ Er is nooit een beter moment geweest om samen te werken met Scality. Aangezien we steeds meer klanten zien die sommige cloudgebaseerde workloads terug on-premises repatriëren, bevinden onze partners zich in een uitstekende positie om hen te helpen over te schakelen naar een hybride strategie die hun objectopslag kan optimaliseren en de kosten kan verlagen. Dit, gecombineerd met de uitgebreide marktkansen die ARTESCA biedt en een structuur van het partnerprogramma die het voor partners gemakkelijker maakt om met ons samen te werken, zal ongetwijfeld leiden tot toenemende inkomstenmogelijkheden voor onze partners.”

Frederic Saldes, hoofd allianties en channel voor EMEA, Scality, zei: “We hebben veel succes gezien met de land-and-expander-aanpak bij Scality. In feite breidt 85% van de klanten hun voetafdruk bij ons uit en de helft van hen doet dit binnen 12-18 maanden na de eerste aankoop. Met onze 100% channel-strategie bevinden partners zich in een uitstekende positie om te profiteren van deze uitbreidingsinkomsten en om gebruik te maken van onze best-in-class ondersteuning, training en andere mogelijkheden om hen daarbij te helpen.”

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!