Kaseya + Datto Global Partner Program is uitgebreid

Fred Voccola, CEO Kaseya

03-02-2023 | door: Redactie
Deel dit artikel:

Kaseya + Datto Global Partner Program is uitgebreid

Kaseya,  leverancier van uniforme IT-beheer- en beveiligingssoftware voor managed service providers (MSP's), kleine tot middelgrote bedrijven (MKB's) en middelgrote ondernemingen (MME's), kondigde zijn uitbreiding van het Kaseya + Datto Global Partner Program en de toegenomen investering in kanaalpartners, door middel van verdubbelde marketing development funds (MDF) en een groter team.

"Sinds de overname van Datto hebben we voortgebouwd op hun zeer succesvolle Global Partner Program om de voordelen ervan uit te breiden naar heel Kaseya", aldus Fred Voccola (foto), CEO van Kaseya. “Vandaag zijn we verheugd om het programma naar een geheel nieuw niveau te tillen met verbeterde voordelen op alle niveaus, samen met een aanzienlijke toename van de investering van ons bedrijf in het programma, inclusief de uitbreiding van het team dat onze klanten rechtstreeks ondersteunt tot 60 channel-professionals van wereldklasse .”

Het Global Partner Program is een gelaagd systeem waarbij partners opschuiven afhankelijk van hun jaarlijkse uitgaven: zilver ($ 1.000), goud ($ 25.000), platina ($ 100.000) en Blue Diamond ($ 250.000). Nu kunnen klanten hun Datto- en Kaseya-uitgaven combineren, wat betekent dat velen van hen zich op hogere niveaus zullen kwalificeren. Afhankelijk van hun niveau krijgen klanten gratis diensten zoals ondersteuning van het activeringsteam, live technische webinars, 24/7/365 klantenondersteuning, gratis toegang tot branche-evenementen en nog veel meer.

Op DattoCon 2022 kondigde Voccola een toename van meer dan 300% aan in de middelen voor het programma, waardoor er meer hulp kan worden geboden bij de planning en uitvoering van evenementen, evenals tweemaal zoveel MDF om partners rechtstreeks te helpen bij het versnellen van hun bedrijf. Bovendien zullen degenen in het partnerprogramma direct aan de slag gaan met Kaseya's MSP Enablement-team om hun evenementen en webinars strategischer te maken om de gewenste resultaten te behalen.

De MSP Enablement is gegroeid van een team van drie personen onder Datto naar een team van 60 personen bij Kaseya. Dit team is een mix van Kaseya- en Datto-leiders, waaronder Matt Scully, channel-veteraan en voormalig Datto-medewerker, die is teruggekeerd naar de organisatie als senior channel development manager. We zijn ook gepromoveerd tot drie vice-presidenten van bedrijfsontwikkeling voor drie verschillende regio's: Michael DePalma (Noord-Amerika), Greg Jones (Europa) en Shaun Witherden (APAC). Dit team is exclusief toegewijd om de MSP-partners van Kaseya te helpen slagen.

Alle niveaus krijgen toegang tot Powered Services Jumpstart en de marketingautomatiseringstool waarmee MSP's salessheets kunnen aanpassen aan hun bedrijf. Dit platform zal ook exclusieve content bevatten om MSP's te helpen bij fusies en overnames.

Daarnaast biedt het bedrijf nu virtuele MSP-partnerdagen aan, zodat MSP-partners kunnen blijven leren over de steeds veranderende markt en hoe ze hun bedrijf kunnen laten groeien. Deze eendaagse evenementen zullen verschillende leertrajecten bevatten, zodat MSP's hun tijd kunnen investeren in wat hun bedrijf het meest zal helpen, evenals niet te missen keynote-presentaties en geldprijzen.

"We hebben ons partnerprogramma naar nieuwe hoogten laten groeien, maar daar stoppen we niet", zegt Dan Tomaszewski, EVP van het kanaal. “We gaan door met het innoveren van het programma en brengen onze partners dingen waar ze om hebben gevraagd – inclusief een nieuw niveau, zelfs hoger dan Blue Diamond. Ik ben zelf een voormalig MSP. Ik heb in jouw schoenen gestaan en ik ga ervoor zorgen dat dit programma alles heeft wat MSP's nodig hebben om een succesvol bedrijf te laten groeien."

Terug naar nieuws overzicht
Security