IT-dienstverlener Arcus IT Group, met acht vestigingen verspreid over Nederland, voegt Microsoft Dynamics-specialist Tempero toe aan de groep. “Zo kunnen we onze klanten, naast de ondersteuning op het gebied van infrastructuur en technisch applicat...
Software en cloud aanbieder SAP noteerde in het tweede kwartaal een omzet van een dikke 7,42 miljard euro De cloudomzet van het bedrijf steeg in het kwartaal met 34% tot 3,06 miljard euro. De huidige cloud backlog, die de inkomende business meet...
Ondanks dat investeringen in scale-ups onder druk staan heeft Group25, het Nederlandse bedrijf achter consultancy bedrijf Gen25 en boekingsapplicatie Booker25 een kapitaalinjectie opgehaald van 2,5 miljoen euro via MGF. De afgelopen 7 jaar is de...
Zendesk, specialist in customer experience (cx), heeft aangekondigd dat het een definitieve overeenkomst is aangegaan om te worden overgenomen door een investeerdersgroep onder leiding van wereldwijde investeringsmaatschappijen Permira en Hellman &am...
Microsoft introduceert Viva Sales, een nieuwe applicatie voor verkoperservaring die alle technologie voor klantrelatiebeheer (CRM), Microsoft 365 en Teams samenbrengt om een meer gestroomlijnde en door AI aangedreven verkoopervaring te bieden. Viv...
Oracle heeft de fiscale resultaten van het vierde kwartaal van 2022 bekendgemaakt. De totale kwartaalinkomsten stegen met 5% op jaarbasis in USD en met 10% in constante valuta tot 11,8 miljard dollar. De nettowinst daalde van 4,03 naar 3,19 miljard d...
Salesforce, speler op het gebied van CRM, heeft nieuwe Customer 360 -innovaties geïntroduceerd die marketing-, handels- en servicegegevens op één platform met elkaar verbinden, zodat bedrijven verbinding kunnen maken, automatiseren...
Salesforce voert humanitaire inspanningen voor bevolking Oekraïne op. Dit meldt de CRM en cloud specialist op zijn website. Salesforce meldt: "Terwijl de oorlog in Oekraïne voortduurt met zijn hartverscheurende impact op het moedige Oekra&i...
DocuSign kondigt een uitbreiding van zijn wereldwijde strategische partnerschap met Microsoft aan om de manier waarop mensen virtueel samenwerken en overeenkomsten sluiten te versnellen. Het wordt steeds duidelijker dat elk bedrijf, van international...
Salesforce start een customer success hub in Amsterdam. Deze hub biedt klanten in Europa deskundige begeleiding bij het opzetten, implementeren en optimaliseren van Salesforce-oplossingen in hun bedrijf. De customer success hub, geleid door Jasper Ha...