Bekijk Customer Experience video's
Klantervaring en gemak speelt ook in B2B e-commerce een steeds grotere rol. Dankzij slimmere technologie zijn steeds meer bedrijven in staat trends uit B2C over te nemen en zakelijk toe te passen. In 2020 zullen steeds meer bedrijven volledig geperso...
Frontline, leverancier van klantcontactoplossingen, gaat verder onder de nieuwe naam Frontline Solutions. De nieuwe naam markeert een strategiewijziging. Frontline werd tot nu toe gezien als reseller van telefonie- en contactcentertechnologie. Front...
De audio-industrie staat aan de vooravond van een nieuwe revolutie: de confrontatie tussen traditionele analoge audio en nieuwe intelligente netwerkaudio-oplossingen. Nu het mogelijk is bestaande analoge systemen te combineren met nieuwe technologie,...
Het snel en goed kunnen beantwoorden van klantvragen is cruciaal. Een klant die moet wachten op een bevredigend antwoord is een prooi voor de concurrent. Deurenleverancier Skantrae voorkomt dit met de op SAP Fiori Cloud gebaseerde portal 'MijnSkantra...
Nederland loopt voorop op het gebied van kunstmatige intelligentie voor de klantenservice. 97% van de Nederlandse ondervraagde senior beslissers geeft aan dat zij al kunstmatige intelligentie (KI) hebben of daarin willen investeren om hun klantenserv...
eG Innovations heeft tijdens een conferentie voor klanten en partners in Den Haag, de nieuwe functie van zijn product eG Enterprise V7.1 getoond. Het gaat om een software oplossing die in één console end-to-end de prestaties laat zien van applicati...
Salesforce en AWS gaan nog nauwer samenwerken rond hun CRM en cloud platform. Het aanbod wordt gecombineerd voor het leveren van gezamenlijke innovaties op het gebied van AI, spraak, productiviteit en leren. Dit wordt gemeld op de Salesforce Dreamfor...
AWS, Genesys en Salesforce lanceren een Open Data Model zo meldt de Linux Foundation. Om digitale transformatie te versnellen, moderniseren organisaties in elke branche hun on-premises technologieën door cloud-native applicaties te gebruiken, al...
Corteza heeft de release aangekondigd van Corteza Service Cloud, het gratis, open-source en zelfgehoste alternatief voor Salesforce Service Cloud. Corteza Service Cloud is een klantenservice die is gebouwd op het Corteza Low-Code platform. Het stelt...
Adobe kondigt nieuwe innovaties aan om geweldige klantervaringen op schaal te leveren met het Adobe Experience Platform. Het betreft een open en uitbreidbare platform voor Customer Experience Management (CXM). Innovaties omvatten mogelijkheden voor g...