Ian Cunningham is de nieuwe Vice President Sales & Customer Success van Lumen Technologies (NYSE: LUMN) in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA). Hij geeft leiding aan de sales voor enterprise, groothandels en de indirecte sales en daarnaast...
ServiceNow en Qualtrics hebben een strategische samenwerking aangekondigd waarmee ze bedrijven ondersteunen bij het leveren van uitmuntende werknemerservaringen en klantenservice door de kracht van ServiceNow’s digitale workflows met Qualtrics&...
Open Line en WorkplaceBuddy zijn een partnership aangegaan, dit met als doel om de managed services klanten van Open Line actief en proactief te blijven ondersteunen in de veranderlijke wereld van Microsoft 365. WorkplaceBuddy zal ingezet worden voor...
Sana Commerce introduceert een nieuwe analytics-toepassing: Sana Commerce Insights. Deze oplossing is gebaseerd op een interactief dashboard en brengt off -en online resultaten samen om datagedreven beslissingen te nemen. Bedrijven worden in de analy...
MessageBird, leverancier van omnichannel cloud communications platformen, neemt het Amsterdamse video-first platform voor klantbetrokkenheid 24sessions over. Met deze overname voegt MessageBird video toe aan zijn omnichannel aanbod. Ook versterkt het...
Viervoudig wereldkampioen Formule 1-team Red Bull Racing Honda kiest Oracle als cloud-infrastructuur partner. Red Bull maakt gebruik van de machine learning en data analytics mogelijkheden van Oracle Cloud Infrastructure (OCI) om de wijze waarop data...
Maakt een slimme winkelwagen het boodschappen doen voor de klant leuker en gemakkelijker? Deze vraag staat centraal tijdens een bijzonder experiment waarvoor supermarktketen Jumbo het startsein heeft gegeven. In de Jumbo Foodmarkt in Veghel wordt dez...
Het creëren van een goede online klantervaring is een van de grootste uitdagingen voor fabrikanten. Hoewel elke fabrikant een online verkoopkanaal aanbiedt, is meer dan tachtig procent niet tevreden met de e-commerce ervaring die klanten krijgen...
KONE, actief in de lift- en roltrappenindustrie, versterkt zijn partnerschap met Orange Business Services. Het bedrijf verplaatst zijn wereldwijde contact center oplossing naar de cloud. De klantenservice centers van Kone zijn een essentieel onderdee...
Slechts 32% van de Europese consumenten vindt dat de bedrijven waar zij contact mee hebben nu een betere digitale ervaring bieden dan vóór de pandemie. Ondanks de enorme digitale verandering die heeft plaatsgevonden, veel bedrijven niet...