SAP-consultancybureau McCoy breidt internationaal uit naar Manilla. Dit is de eerste strategische stap om hun positie in Zuidoost-Azië te versterken, en te voldoen aan de toenemende vraag van klanten voor 24/7 service. Deze uitbreiding biedt vee...
Sabio Group neemt Sopra Steria Denmark A/S over. Het bedrijf breidt hiermee zijn activiteiten uit naar de Noordse regio en versterkt de capaciteiten van Genesys. Sabio wil groeien in de Noordse landen, waaronder Noorwegen, Zweden, Finland en IJsland....
NEN 8038 ‘Xperience Level Agreement (XLA)’ is nu als normontwerp beschikbaar. Deze norm bevat de minimumeisen voor de implementatie en het gebruik van de XLA-methode. Het is een uitbreiding en verduidelijking van de NTA 8038. Belanghebben...
2022 had een jaar van groei en herstel moeten worden, maar bracht onvoorziene obstakels met zich mee. Bedrijven moesten zich wederom aanpassen aan een nieuwe werkelijkheid. Vooruitkijkend naar 2023 en naar de evolutie van de klantervaring ziet Zendes...
Zoho Corporation, een wereldwijde speler in de technologiesector, voegt nieuwe tools toe aan zijn klantenserviceplatform Zoho Desk. Deze nieuwe toevoegingen helpen klantenserviceteams om in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de steeds hog...
Wat bepaalt de klantbeleving? De meeste bedrijven denken dan aan factoren als de kwaliteit, de prijs en de levering van het product, en aan de klantenservice. Allemaal waar. Maar klanten verwachten in toenemende mate ook dat de customer experience bi...
De inflatie kent grote gevolgen voor de merkloyaliteit. Zo heeft 61% van de consumenten de merken waar zij voorheen loyaal aan waren in de steek gelaten om geld te besparen. Desondanks zou 77% terugkeren naar een merk waar zij loyaliteit voor voelen,...
ACES IT en ControlUp zijn een partnership aangegaan. Primair doel van deze samenwerking is om organisaties te helpen met inzicht en grip op performance van de infrastructuur, (virtuele) werkplek en applicaties. ACES IT Consultancy & Services is a...
Softwarespecialist voor de opticienbranche Ocuco selecteert VMware Cloud Director als zijn nieuwe cloud service delivery-platform. Dankzij deze oplossing van VMware kan Ocuco cloudomgevingen optimaal inrichten en zijn software via de cloud aanbieden ...
Zoom Video Communications lanceert Zoom Contact Center officieel in het VK en Ierland. De dienst is met Engelse taalinstellingen ook te gebruiken in Nederland. De omnichannel Contactcenter-as-a-Service (CCaaS) was voorheen alleen in de VS beschikbaar...