Communicatieplatform Trengo is benoemd tot een WhatsApp Business Solution Provider (BSP). Dankzij de samenwerking met Meta kunnen klanten van Trengo hun klantcontact personaliseren en inkomsten verhogen. Trengo bundelt messaging diensten zoals W...
De online bestedingen van Nederlandse consumenten komen in Q1 2022 uit op € 8,2 miljard, een stijging van 7% ten opzichte van lockdown-kwartaal Q1 2021. De groei wordt aangejaagd door de sterke groei van diensten (+125%). Voor producten is er di...
Zendesk, specialist in customer experience (cx), heeft aangekondigd dat het een definitieve overeenkomst is aangegaan om te worden overgenomen door een investeerdersgroep onder leiding van wereldwijde investeringsmaatschappijen Permira en Hellman &am...
Qualtrics en ServiceNow kondigen een nieuwe app aan die helpt de werknemers- en klantenservice-ervaringen te verbeteren. Qualtrics Embedded Insights, verkrijgbaar in de ServiceNow Store, biedt IT en customer service agents één overzicht...
Bizzomate (software-oplossingen voor digitaliseren en optimaliseren van bedrijfsprocessen) heeft voor MediReva (leverancier van medische hulpmiddelen) een nieuwe applicatie gebouwd, genaamd MoZaïeK. De backoffice-applicatie is gebouwd op basis van M...
Tijdens het klanten- en partnerevenement SAP Sapphire dat onlangs plaatsvond in Den Haag spraken meerdere klanten over hun samenwerking met SAP. Zo ook A.S. Watson Group. Group Technology Director Gerrit-Jan Steenbergen en eLab Director (Europe) Andr...
52,8 procent van de leidinggevenden in de Benelux heeft een duidelijk plan om het gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) en (andere) vormen van automatisering in klantenservice naar een hoger plan te tillen. Ook geeft 56 procent aan de uitgaven h...
SoftwareONE heeft zich door een reeks van overnames op internationaal niveau in een hoog tempo ontwikkelt als Managed Service Provider (MSP). Licenties aanbieden, daar was SoftwareONE altijd al goed in en door de transitie naar MSP is het ook in staa...
Dstny doet een nieuwe overname, deze keer breidt het haar aanbod rond customer experience verder uit met het Brits-Egyptische Tactful AI.Tactful AI heeft een unified customer experience (UCX) platform waarmee je zonder programmeerwerk AI en data kan ...
SAP Executive Board Member Scott Russell zegt zeer goed op de hoogte te zijn van de uitdagingen, behoeften en kansen bij klanten. Tijdens het SAP Sapphire Orlando benadrukte hij de twee dingen die voor hen het belangrijkst zijn: leiderschap...