Deloitte Digital heeft aangekondigd dat het zijn strategische relatie met SAP uitbreidt met Qualtrics, een nieuwe ervaring management-mogelijkheid biedt waarmee bedrijven de klantreis end-to-end kunnen leiden, evenals op persoonlijk niveau meer perso...
Van Customer Data & Intelligence naar Customer Experience: Microsoft & Adobe Roundtable Datum: 11 April 2019 Tijd: 13:00 – 16:30 uur Locatie: Evert van de Beekstraat 354, 1118 CZ Schiphol Ruimte: 2007, 2e verdieping Succesvolle bed...
Dynatrace, gespecialiseerd in software intelligence, introduceert ‘Session Replay’ voor het terugkijken naar gebruikerssessies van mobiele en webservices, als een filmexperience. Daarmee registreert het bedrijf customer journey’s vanuit gebruik...
Cisco heeft haar contact center aanbod vernieuwd met als doel om de klantervaring, beveiliging en implementatie te verbeteren. Dit meldt Cisco in een blog. Versie 12.0 bevat uitbreidingen voor de Cisco on-premises en gehoste oplossingen zoals Unified...
CRM Partners Group lanceert een nieuwe strategie en gaat verder onder de merknaam Fellowmind. Onder de nieuwe internationale moederorganisatie opereren bedrijven die klanten begeleiden bij de digitale transformatie. De lancering van Fellowmind beteke...
Dimension Data is onlangs begonnen met de implementatie van de Sparkcentral-technologie, nadat de twee bedrijven een overeenkomst voor de EMEA-regio hebben ondertekend. Dimension Data is momenteel de enige technologie-integrator die de software van S...
Customer Experience-specialist Acorel heeft eCommerce-expert Summica voor een onbekend bedrag overgenomen. Daarmee zegt Acorel haar positie in het Nederlandse SAP Customer Experience-domein te vestevigen. Summica is opgericht in 2008 en adviseert en ...
CaptureTech maakt bekend per 23 januari alle aandelen van IT-innovators te hebben overgenomen. De overname biedt CaptureTech de mogelijkheid om haar klanten, naast de huidige diensten, meer algemene IT-diensten aan te bieden. Na de fusie bestaat het ...
SAP kondigt de beschikbaarheid van de SAP Crowd Service aan. Dit is een oplossing waarmee bedrijven een marketplace voor externe specialisten, gecertificeerde partners en freelancers kunnen aanmaken. Dankzij het gebruik van deze crowd service to...
VOCA (veranderlijkheid, onzekerheid, complexiteit en ambiguïteit) staat bovenaan het menu in 2019, volgens huidige voorspellingen. Hoewel die afkorting niet zo aantrekkelijk klinkt, laat het zien dat we de komende twaalf maanden flinke porties onzek...