Per 1 maart is Olaf Adams (35) gestart als Customer Experience Manager bij Ictivity, IT-dienstverlener gespecialiseerd in managed services, IT-adoptie en online werkplekken. De aanstelling van Adams draagt bij aan de ambitie van de organisatie o...
Genesys, speler in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, heeft de overname afgerond van Altocloud Ltd., een specialist in cloudgebaseerde customer journey analytics. De toevoeging van de Altocloud-oplossing aan het Genesys-p...
Een kwart van alle klantenservices maakt in 2020 gebruik van zogeheten virtuele klantassistenten (virtual customer assistants - VCA's) of chatbots. Dit percentage lag in 2017 nog op 2%. Dit voorspelt onderzoeksbureau Gartner. Meer dan de helft van de...
Innovatie en het gebruik van tools die het leven gemakkelijker maken, zijn al sinds mensenheugenis een teken van vooruitgang. Denk maar aan de opkomst van de moderne landbouw en de industriële revoluties. Momenteel zitten we midden in een datarevolu...
Pegasystems, softwareleverancier van customer engagement toepassingen, doet acht voorspellingen op het gebied van Customer Experience (CX) waar bedrijven in 2018 serieus rekening mee moeten houden: Strijd om groter stuk van de klant-ecosysteem-...
De detailhandel ontwikkelt zich sneller dan ooit. Klanten verwachten een snelle en geïntegreerde omni-channel ervaring en winkeliers die dit niet bieden lopen deze klanten mis. Maar hoe zorg je voor de beste klantervaring? Het antwoord is volgen...
Een sterke toename in het gebruik van messaging en sociale media transformeert de verwachtingen over klantenservice. Organisaties die zich niet aanpassen aan de nieuwe messaging-cultuur lopen het risico achterop te raken en klanten te verliezen. Dit ...
Afgelopen week hadden we als bedrijf weer de jaarlijkse filmavond voor onze klanten. Vijftien jaar geleden ontstond dit idee om voor onze echte eindgebruikers, de datacenter-medewerkers die dagelijks met onze producten werkten, een leuk event te orga...
87% van de 300 ondervraagde bedrijven wereldwijd stelt dat e-commerce oplossingen een sterke customer experience moeten kunnen bieden. Hiermee krijgt dit zelfs een hogere prioriteit dan het genereren van nieuw omzet. 88% stelt daarnaast dat de custom...
Brabantia, gespecialiseerd in keukenaccessoires en huishoudelijke artikelen, kiest Zendesk als partner voor customer service. Het bedrijf wil in zeven landen waar het met eigen webshops actief is, dichterbij de consument komen te staan. De oplossinge...