70% van de Europese consumenten zegt dat de beste merken hen als individuen behandelen. 57% geeft aan meer te besteden bij merken die ervoor zorgen dat ze zich gewaardeerd voelen, wat het belang van persoonlijke communicatie voor bedrijven verder ben...
De redactie van Dutch IT-channel en Executive People doet verslag van het doet verslag van het SAPPHIRE NOW event in Orlando, waar SAP eindgebruikers en partners samenkomen. Bij dit event is de ASUG (Americas SAP User Group) nauw betrokken. Tijd...
DynamicsHUB organiseert op donderdag 8 juni 2017 de Customer Success Clinic 2017 bij SPANT! in Bussum. Customer Success Clinic is een evenement voor eindgebruikers en partners over de invulling van klantgericht ondernemen in de digitale wereld. Het t...
Minister Kamp van Economische Zaken (foto) gaat klantenservices verbieden extra kosten in rekening te brengen. Uitsluitend het normale tarief dat providers in rekening brengen voor een standaard oproep naar een vast of mobiel nummer mag in rekening w...
Met de komst van Dynamics 365 zijn nieuwe functionaliteiten beschikbaar gekomen. Een van deze nieuwe functionaliteiten is een standaard portaaloplossing die data uit het systeem beschikbaar kan maken voor derden. Hiermee komen allerlei self-service m...
Omoda is gestart met de implementatie van Salesforce Marketing Cloud en Salesforce Service Cloud. De snelgroeiende Zeeuwse retailer van schoenen, tassen en accessoires zet de oplossingen van Salesforce in om een totaaloverzicht van klanten te krijgen...
Consumenten hebben vooral behoefte aan een persoonlijke, relevante service. Daarvoor moeten bedrijven drie zaken goed geregeld hebben: hun medewerkers hebben een 360-gradenbeeld van de klant, ze gebruiken geautomatiseerde tools om aangenamere custome...
Het Amsterdamse software as a service (SaaS) reputatie analyse bureau Buzzcapture wordt overgenomen door OBI4wan, een meerderheidsdeelneming van Main Capital. Beide partijen bieden SaaS oplossingen voor (social) media monitoring en webcare aan. Door ...
Digitalisering, klantbeleving en realtime inzicht zijn de trends van nu. SAP is met SAP S/4HANA een compleet nieuwe weg ingeslagen om dit mogelijk te maken. Uit onderzoek blijkt dat de weg naar SAP HANA wordt ervaren als een tocht door de jungle...
Een klantervaring is niet langer uitsluitende een indicatie van loyaliteit, maar helpt bedrijven uitstijgen boven concurrenten. Goede klantenservice vraagt om een intensieve samenwerking in de gehele organisatie, dat servicemedewerkers de juiste tool...