Medallia, gespecialiseerd in customer en employee experience, neemt de leverancier van technologie voor realtime-interactiebeheer en journey orchestration Thunderhead over. De partijen hebben hiervoor een definitieve overeenkomst getekend. Met de com...
Medallia, speler op het gebied van customer en employee experience, heeft vandaag aangekondigd een definitieve overeenkomst te hebben getekend voor de overname van Thunderhead, marktleider in technologie voor realtime-interactiebeheer en journey orch...
Loyals uit Mijdrecht is een snelgroeiend full-service bureau voor merkenbouw en digitale transformatie met een historie van ruim 20 jaar. De ervaren ondernemers achter Loyals hebben de organisatie uitgebouwd tot een toonaangevend bedrijf gericht op d...
Meer dan twee derde van de consumenten (70%) baseert aankoopbeslissingen op de kwaliteit van de klantenservice die ze ontvangen. Een meerderheid van de bedrijven ziet een direct verband tussen klantenservice en de bedrijfsprestaties. Desondanks hebbe...
Monic van Aarle wordt Vice President Applications Oracle Benelux. Dit staat te lezen op haar LinkedIn profiel. Van Aarle werkte eerder bij SAP in diverse functies. Bij SAP Nederland was Monic van Aarle in haar laatste functie actief als Director of S...
Avanade, UNICEF Nederland en Microsoft lanceren een cloud-gebaseerde oplossing die omgang van non-profitorganisaties met donateurs transformeert. De oplossing brengt data uit de hele organisatie samen om realtime inzichten te bieden die helpen het aa...
Ten minste 85% van de regeringen slaagt er tegen 2023 zonder een totale ervaringsstrategie (TX) niet in de overheidsdiensten te transformeren. Overheden die zich blijven concentreren op de ervaring van burgers en werknemers afzonderlijke initiatieven...
Appronto, specialist in low-code business-applicaties en cloud-integraties, introduceert de 2GetR-app. Deze native mobile app is gebouwd op basis van het Mendix low-code platform. De app stelt medewerkers in staat om snel en intuïtief te communi...
Pegasystems lanceert Next-Best-Action Customer Journeys, een nieuwe AI-feature die gebruikmaakt van intelligente besluitvorming en propensity modelling voor optimalisering van de klantinteractie. In tegenstelling tot traditionele marketing tools houd...
Niet alleen een prettige, maar ook een gepersonaliseerde klantervaring bieden. Dat is niet vanzelfsprekend als je een zeer diverse zakelijke doelgroep bedient. Toch zette Plieger Groep, specialist in onder andere sanitair en verwarming, met SAP Comme...