Black Friday, de megakoopdag die is overgewaaid uit de VS, wint al jaren gestaag aan populariteit. Voor de detailhandel is het inmiddels de aftrap voor het feestdagenseizoen geworden. Zelfs de lockdowns eind 2020 konden de Nederlandse liefde voor koo...
Hoe zorg je ervoor dat je klanten of consumenten altijd via het juiste kanaal en met de juiste boodschap bereikt? Volgens Royal Swinkels Family Brewers onder andere door ‘onderbuikgevoelens’ om te zetten in inzichten die zijn gebaseerd op data. S...
Alle goede dingen komen normaal in drieën. SAP Nederland besloot dit jaar tijdens het ‘SAP Best of Customer Success’-event echter in vier categorieën klantprojecten te belonen. Naast digitale core, customer experience, en human ...
Techbedrijf Hello Customer, de end-to-end customer experience (CX) management tool en specialist in AI en CX, blijft groeien en breidt de activiteiten verder uit in Nederland en Frankrijk. De uitbreiding is onderdeel van het internationale expansiepl...
Momentive (voorheen SurveyMonkey), gespecialiseerd in softwareoplossingen voor klantervaringen, kondigt nieuwe functies van GetFeedback aan waarmee gebruikers sneller feedback kunnen genereren. CX-leiders kunnen hiermee actiever aan de slag met waard...
Mentha investeert in Touch Network, een specialist in loyalty-, incentive- en promotieservices, door de bedrijven Touch TVCC, Touch Incentive Marketing en Jibe Commerce samen te voegen. Hierdoor ontstaat een sterke speler op het gebied van klant- en ...
60 procent van de werknemers meldt in de afgelopen 24 maanden af en toe of vaak gefrustreerd te zijn geraakt door nieuwe software. 56% van de gebruikers verlangde bij het gebruik van nieuwe software terug naar een oud systeem. Dit blijkt uit cijfe...
Bol.com kiest softwareleverancier Pegasystems voor het zetten van de volgende stap richting een relevantere klantreis over alle bol.com kanalen heen. Pega Customer Decision Hub is gebaseerd op realtime AI, waardoor bol.com nog beter kan inspelen en a...
Juniper Networks introduceert Juniper Support Insights. Deze oplossing voor technische ondersteuning maakt gebruik van artificial intelligence om te zorgen voor overzicht op, en inzicht in, alle oplossingen uit de Junos-reeks. Juniper Support Insight...
Boomi organiseert op 10 november de tweede editie van zijn digitale evenement, Out of This World. Boomi deelt hier onder meer zijn toekomstvisie op technologie en connectiviteit in het bedrijfsleven. Tijdens het evenement laat Boomi zien hoe organisa...