60 procent van de werknemers meldt in de afgelopen 24 maanden af en toe of vaak gefrustreerd te zijn geraakt door nieuwe software. 56% van de gebruikers verlangde bij het gebruik van nieuwe software terug naar een oud systeem. Dit blijkt uit cijfe...
Bol.com kiest softwareleverancier Pegasystems voor het zetten van de volgende stap richting een relevantere klantreis over alle bol.com kanalen heen. Pega Customer Decision Hub is gebaseerd op realtime AI, waardoor bol.com nog beter kan inspelen en a...
Juniper Networks introduceert Juniper Support Insights. Deze oplossing voor technische ondersteuning maakt gebruik van artificial intelligence om te zorgen voor overzicht op, en inzicht in, alle oplossingen uit de Junos-reeks. Juniper Support Insight...
Boomi organiseert op 10 november de tweede editie van zijn digitale evenement, Out of This World. Boomi deelt hier onder meer zijn toekomstvisie op technologie en connectiviteit in het bedrijfsleven. Tijdens het evenement laat Boomi zien hoe organisa...
AI biedt volgens IBM organisaties vertrouwen en transparantie om digitale transformatie te stimuleren, gepersonaliseerde klantervaringen te leveren en meer op gegevens gebaseerde beslissingen te nemen. Bijvoorbeeld met IBM Cloud Pak for Data, een gec...
De belangrijkste strategische techtrends die organisaties in 2022 zouden moeten verkennen zijn kunstmatige intelligentie (AI), Data Fabric, gedistribueerde organisaties, Cloud-Native Platforms (CNP's), autonome systemen, decision intelligence (DI), c...
B2B-leveranciers schieten nog te vaak te kort in het online bedienen van hun klanten, zo blijkt uit nieuw onderzoek. Iets meer dan de helft (52 procent) van B2B-webshops voldoet niet volledig aan de verwachtingen. De grootste frustraties van kopers z...
Tijdens Next ’21 presenteerde Google Cloud zijn EMEA-momentum en kondigt een reeks innovaties aan die gericht zijn op het oplossen van de meest belangrijke bedrijfsproblemen in verschillende sectoren. Deze aankondigingen gaan voornamelijk over ...
Zendesk, specialist in customer support en experience, verwelkomt Matthias Göhler als Chief Technology Officer voor de EMEA-regio. Met de aanstelling krijgt EMEA voor het eerst een eigen CTO. Een jaar geleden werd Peter Lorant al benoemd als COO...
Het percentage Europese organisaties met Customer Experience (CX)-verantwoordelijkheid op board-level is met 62 procent gestegen in twaalf maanden. 38 procent van de consumenten vindt dat CX-systemen zijn verbeterd tijdens de pandemie. Wel ervaart 52...