IT Service Management softwareleverancier TOPdesk en klantfeedbackplatform Insocial gaan een samenwerking aan om IT-bedrijven te helpen hun klanten beter te bedienen. De servicemanagementsoftware van TOPdesk wordt verrijkt met het klantfeedbackplatfo...
Raymond Schröder is bijna een jaar Director MidMarket & Partner Ecosystem bij SAP Nederland. Hij sprak met Dutch IT-channel over de vele kansen voor de partners in de uiterst belangrijke 'midmarket'. “Met RISE with SAP, onze 'business-transformati...
“Vandaag de dag verwachten klanten eigenlijk IT-support zoals ze gewend zijn bij online shoppen of een taxi bestellen. Daarom heeft HPE, als eerste in de branche, de klantervaring voor IT-support compleet vernieuwd. HPE Tech Care gebruikt de digita...
NTT maakt bekend dat zij erkend zijn als Genesys Global Platinum-partner. Ditpartnership speelt in op de verwachting van consumenten rondom een hypergepersonaliseerde gebruikerservaring. Klanten verwachten volgens NTT tegenwoordig een hypergepersonal...
Bedrijven kunnen voortaan hun Instagram-accounts koppelen aan Zendesk en zorgen voor snelle en gepersonaliseerde klantenservice via Instagram. Met de Messenger API voor Instagram kunnen bedrijven gesprekken voeren met klanten die reageren op stories ...
Cisco kondigt nieuwe manieren aan om klanten te helpen digitale transformaties te versnellen naarmate ze meer informatie en middelen naar de cloud verplaatsen. De wereld waarin we leven is meer dan ooit afhankelijk van de cloud, IT-teams staan ...
Salesforce kondigt sterke resultaten voor het eerste kwartaal van 2022 aan. De omzet in het eerste kwartaal bedroeg 5,96 miljard dollar, een stijging van 23% op jaarbasis en 20% in constante valuta. De nettowinst bedroeg 469 miljoen dollar. "We ...
Biermerk Habesha veroverde in enkele jaren tijd de harten van Ethiopiërs. Het ‘Cold Gold’ groeide in recordtempo uit tot een van de grootste biermerken van het land. Om de kwaliteit en service op een hoog niveau te houden, implemente...
Slechts een jaar geleden was het voor veel organisaties plotseling code rood. Digitale transformatie moest en zou doorgevoerd worden, vaak om de bedrijfscontinuïteit te borgen. Nu zijn HR afdelingen alweer bezig met een ‘return to work’, terwijl...
Customer Experience-bedrijf Acorel neemt Proxcellence Nederland overgenomen. Met de overname van de SAP Business Technology Platform expert breidt Acorel haar Customer Experience activiteiten verder uit. Proxcellence brengt Acorel kennis en expertise...