Een rijke klantervaring en transparantie over datagebruik naar de klant toe; neem hem/haar uiterst serieus. Dit vormt de kern van Next-Gen SAP Customer Data Platform. “Customer Experience (CX) is een integraal onderdeel van de intelligente onde...
Oracle heeft nieuwe sales- en CX-innovaties aangekondigd binnen zijn Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) die bedrijven helpen het online verkoopproces en de bijbehorende klantervaring te verbeteren. Juist nu leeft meer dan ooit tevoren in v...
Cisco heeft tijdens een virtuele sessie namens Cisco kopstukken Daan de Groot en Edwin Prinsen bekend gemaakt welke Nederlandse partners de zestien awards hebben gewonnen voor de samenwerking met hun klanten en Cisco Nederland in Cisco’s boekja...
SAP heeft de wereldwijde lancering aangekondigd van SAP Customer Data Platform, een next-generation klantgegevensplatform (CDP) dat organisaties in staat moet stellen de klantervaring te herdefiniëren bij elk engagement, van commercie en marketing t...
SAP heeft aangekondigd dat een nieuw IDC economisch impactmodel voorspelt dat de inkomsten die SAP-partners genereren in de komende vier jaar bijna zullen verdubbelen. De IDC Vendor Spotlight, gesponsord door SAP, ‘Partner Opportunity...
Cloud communicatie platform aanbieder Twilio is van plan om klantgegevens specialist Segment over te nemen voor een bedrag van 3,2 miljard dollar. Dit meldt Forbes. De overname is naar verluidt gedeeltelijk gebaseerd Twilio aandelen zo meldt Forbes. ...
Onguard, het fintech-bedrijf dat zich toelegt op het order-to-cash proces, heeft sinds 1 oktober 2020 haar management team uitgebreid. Cor Makkinje (53) versterkt het management team als verantwoordelijke voor Professional Services. Ook Debbie Staat ...
SAP heeft een overeenkomst gesloten om Emarsys over te nemen, een omnichannel-aanbieder van platformen voor klantbetrokkenheid. Het overnamebedrag is niet bekend gemaakt. Emarsys stelt bedrijven in staat om effectiever en persoonlijker met hun klante...
Episerver, een speler in het Gartner Magic Quadrant for Digital Experience Platforms, heeft aangekondigd dat het een definitieve overeenkomst is aangegaan om Optimizely over te nemen, aanbieder in 'experience' en optimalisatie. De combinatie biedt e...
Ask Roger! creëert ultieme klantervaringen. De Delftse partij helpt haar klanten bij het verbeteren van hun hele customer journey met onder andere zelfontwikkelde Customer Intelligence & Analytics oplossingen. Alles om hun klanten, en de klant van d...