NTT maakt bekend dat zij erkend zijn als Genesys Global Platinum-partner. Ditpartnership speelt in op de verwachting van consumenten rondom een hypergepersonaliseerde gebruikerservaring. Klanten verwachten volgens NTT tegenwoordig een hypergepersonal...
Freshworks, softwarebedrijf voor customer en employee engagement, heeft SaaS-industrieveteraan John Crossan aangesteld als Vice President & General Manager Europa. Crossan brengt meer dan 20 jaar ervaring in de sector mee naar Freshworks en is belast...
Customer engagement softwarebedrijf Freshworks heeft Jolijn van der Aart aangesteld als nieuwe Head Of Sales Benelux & Nordics. Zij is in haar nieuwe rol samen met Don van der Does, eveneens Head of Sales Benelux & Nordics, en Head of Strateg...
Slechts een jaar geleden was het voor veel organisaties plotseling code rood. Digitale transformatie moest en zou doorgevoerd worden, vaak om de bedrijfscontinuïteit te borgen. Nu zijn HR afdelingen alweer bezig met een ‘return to work’, terwijl...
Qualtrics, aanbieder van Experience Management (XM) toepassingen, heeft de financiële resultaten bekendgemaakt voor het eerste kwartaal dat eindigde op 31 maart, 2021. De omzet voor het eerste kwartaal bedraagt 238,6 miljoen dollar, een stijgin...
ServiceNow en Qualtrics hebben een strategische samenwerking aangekondigd waarmee ze bedrijven ondersteunen bij het leveren van uitmuntende werknemerservaringen en klantenservice door de kracht van ServiceNow’s digitale workflows met Qualtrics&...
Open Line en WorkplaceBuddy zijn een partnership aangegaan, dit met als doel om de managed services klanten van Open Line actief en proactief te blijven ondersteunen in de veranderlijke wereld van Microsoft 365. WorkplaceBuddy zal ingezet worden voor...
Maakt een slimme winkelwagen het boodschappen doen voor de klant leuker en gemakkelijker? Deze vraag staat centraal tijdens een bijzonder experiment waarvoor supermarktketen Jumbo het startsein heeft gegeven. In de Jumbo Foodmarkt in Veghel wordt dez...
Aanbieder van digitale infrastructuur Equinix en IT-dienstverlener SLTN gaan nauw samenwerken. “Wij versterken elkaar, waardoor we betere en volledigere diensten aan onze klanten kunnen leveren”, verklaren Eugene Tuijnman, directeur van S...
Een rijke klantervaring en transparantie over datagebruik naar de klant toe; neem hem/haar uiterst serieus. Dit vormt de kern van Next-Gen SAP Customer Data Platform. “Customer Experience (CX) is een integraal onderdeel van de intelligente onde...