Unica ICT Solutions blijft voor nog eens drie jaar verbonden aan de Arnhemse voetbalclub Vitesse. Als trouwe partner van Vitesse, heeft de ICT-dienstverlener ondanks de coronacrisis gekozen voor een upgrade van het contract. Daardoor is Unica ICT Sol...
FC Utrecht kondigt met trots haar nieuwe hoofdsponsor aan: T-Mobile. De voetbalclub uit Utrecht is een meerjarige samenwerking aangegaan met de telecomprovider. Vandaag, op de dag dat FC Utrecht 50 jaar bestaat en het jubileumjaar is gestart, zijn de...
SAS gaat een partnership aan met #11, het voetbal innovatiecentrum van de KNVB. Dé plek op de KNVB Campus in Zeist waar organisaties uit het voetbal, het bedrijfsleven en de wetenschap samenwerken aan nieuwe ontwikkelingen. SAS en #11 gaan sam...
Acronis, speler op het gebied van cyberbescherming, en AFC Ajax, hebben een meerjarige samenwerkingsovereenkomst gesloten. Als officiële cyberbeschermingspartner van AFC Ajax gaat Acronis een zichtbare en tastbare rol spelen bij de Ajax Jeu...
De Esther Vergeer Foundation maakt ‘gewoon’ sporten op een gewone vereniging mogelijk voor kinderen met een lichamelijke beperking. Protinus IT ondersteunt dit doel juist nu nog meer in een tijd waarin ook deze kinderen aan huis gekluiste...
Bedrijven en inwoners van Brainport stimuleren sportief te bewegen en tegelijkertijd zorgmedewerkers belonen voor hun inzet. Dat is de missie die ‘Its My Life’ zich ten doel heeft gesteld en daarbij de medewerking krijgt van zowel profit als non...
Sony heeft Giles Wood aangesteld als zijn nieuwe Head of Services voor Sony Professional Solutions Europe. Giles zal de Europese divisie Professional Services van Sony leiden en een breed portfolio van professionele services creëren en leveren, van...
NetApp, data storage en management speler op het gebied van de hybrid multi-cloud, is dit jaar opnieuw de officiële sponsor van het Ducati-team tijdens het MotoGP-wereldkampioenschap 2020. De samenwerking tussen NetApp en Ducati ondersteunt...
ADO Den Haag gaat vanaf komend seizoen gebruik maken van het ticketingplatform van CM.com. De Haagse voetbalclub wil daarmee de klantbeleving voor fans verbeteren. CM.com gaat zich ontfermen over het hele proces rondom de verkoop van losse wedstrijdt...
Amazon Web Services (AWS) meldt dat de Duitse Bundesliga voetbalbond AWS heeft gekozen als zijn officiële technologieleverancier om meer diepgaand inzicht te bieden in elke live-uitzending van Bundesliga-spellen en nieuwe gepersonaliseerde faner...