Zendesk brengt twee nieuwe AI-oplossingen op de markt die bedrijven helpen verzoeken aan de klantenservice automatisch te beoordelen en op grote schaal toegang te krijgen tot waardevolle data. Het gaat om Intelligent Triage en Smart Assist. Dankzij d...
66 procent van de klanten is minder geduldig dan vorig jaar, terwijl bijna tweederde (64 procent) van de bedrijven zegt dat klantenservice directe impact heeft op bedrijfsprestaties. Dit blijkt uit het CX Accelerator rapport van Zendesk. Bedrijven mo...
Artificial Intelligence (AI) is één van de gebieden binnen de IT waar de afgelopen jaren enorme vooruitgang is geboekt en die veel aandacht trekt. AI zorgt al jaren voor meetbare resultaten door het brengen van inzicht in de gebruikerservaring en d...
Vrijwel alle werkgevers maken in meer of mindere mate gebruik van algoritmes voor werving en selectie. Werving via platformen als LinkedIn is in Nederland de norm. Dat het gebruik van algoritmes kan echter leiden tot discriminatie en uitsluitend is e...
De inzet van kunstmatige intelligentie (AI) in contactcenters gaat de arbeidskosten van medewerker met 80 miljard dollar verlagen, voorspelt Gartner. Wereldwijde uitgaven van eindgebruikers aan conversationele AI-oplossingen binnen contactcenters bed...
Dell Technologies introduceert nieuwe infrastructuuroplossingen, ontwikkeld in samenwerking met VMware, die meer automatisering en betere prestaties leveren voor organisaties die multicloud- en edge-strategieën omarmen. “Klanten geven...
De Russische techgigant Yandex verkoopt zijn nieuwsdivisie en Yandex.ru homepagina aan zijn Russische concurrent VK. VK is eigenaar van VKontakte, de Russische versie van Facebook. Het bedrijf krijgt met de overname van de nieuwsdivisie van Yandex ee...
Gartner presenteert zijn Hype Cycle for Emerging Technologies, 2022. De technologieën die in de Hype Cycle zijn opgenomen zijn deze editie verdeeld in drie categorieën: meeslepende ervaringen ontwikkelen en uitbreiden, versnelde AI-automati...
Tijdens HPE Discover 2022 in Las Vegas blijkt de betrokkenheid van het IT-bedrijf met de open source beweging. Een van de aankondigingen is dat Red Hat onderdeel is geworden van het GreenLake ecosysteem.Dit betekent dat de bedrijven zullen samenwerke...
UiPath - aanbieder van zakelijke automatiseringssoftware - heeft Re:infer overgenomen, een in Londen gevestigde aanbieder van natural language processing (NLP) oplossingen voor ongestructureerde documenten en communicatie. Het bedrijf werd in 2015 op...