Wouter Hoeffnagel - 29 september 2014

Supermarktketen Dagrofa optimaliseert inkoopprocessen met MDM-oplossing STEP

Dagrofa implementeert de Master Data Management oplossing STEP van Stibo Systems om haar inkoopprocessen te verbeteren. Dagrofa is met 700 winkelsde grootste supermarkt retailer en groothandel in Denemarken. De integratie van STEP in de bestaande IT-omgeving van Dagrofa moet eind 2014 zijn afgerond.

Dagrofa levert aan onder meer KIWI, EUROSPAR en SPAR supermarkten. Het bedrijf gaat met gecentraliseerde productinformatie werken om procurement-, category- en campaign management te verbeteren. Door MDM en PIM van Stibo Systems te integreren in het bestaande IT landschap, kan Dagrofa kritische informatie op één plek creëren en beheren. De data van leveranciers, klanten en e-commerce wordt vervolgens ook in STEP van Stibo Systems gemanaged.

“Data optimalisatie is een belangrijk element in onze bedrijfsstrategie. We waren op zoek naar een MDM/PIM leverancier die aan onze doelstellingen kan voldoen en ons kan helpen de gewenste resultaten neer te zetten. In Stibo Systems hebben we een krachtige, solide business partner gevonden, met een bewezen track record in vergelijkbare branches. Wij kijken uit naar een verbeterd business model met STEP”, zei Per Ahlmann Andersen, IT Director bij Dagrofa.

Lenovo Channel Campagne vierkant Algosec 14/11/2024 t/m 28/11/2024 BW
Gamma Benelux 19/11/2024 t/m 29/11/2024 BW + BN

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!