Bitdefender breidt internationale marketing-management team uit
Bitdefender, leverancier van cybersecurity-oplossingen, breidt zijn internationale marketing-managementteam uit met Dennis Goedegebuure en Amy Blackshaw. Zij brengen volgens Bitdefender veel ervaring mee op het gebied van (product)marketing. Goedegebuure treedt toe tot de Consumer Solutions Group als vice president Global New Customer Acquisition; Amy Blackshaw wordt vice president Product & Technical Marketing bij de Business Solutions Group.
Als vice president Global New Customer Acquisition gaat Goedegebuure zijn ervaring op het gebied van SEO, social media, geïntegreerde marketing en datawetenschap, inzetten om nieuwe klanten in de consumentenmarkt aan te trekken en de merkbekendheid van Bitdefender te vergroten. Goedegebuure was eerder actief in verschillende managementfuncties bij grote ondernemingen als PayPal, Venmo, Fanatics Inc., Airbnb en eBay.
Als vice president Product & Technical Marketing bij Bitdefender gaat Blackshaw zich bezighouden met de introductie en positionering van producten en diensten die aansluiten op de marktbehoeften op het gebied van zakelijke cybersecurity. Blackshaw is ruim tien jaar actief in verschillende managementfuncties in de securitybranche. Zij heeft zo ervaring opgebouwd op het gebied van dreigingsdetectie, incidentrespons, identiteitsbeheer en geïntegreerd risicobeheer. Blackshaw was voor haar aanstelling bij Bitdefender actief bij RSA Security LLC. Daar was zij verantwoordelijk voor het aansturen van alle wereldwijde marketingactiviteiten van de Netwitness-divisie.