Global SAP Customer Experience Partner Excellence Awards zijn uitgereikt
SAP heeft aangekondigd dat het tijdens het SAP Customer Experience LIVE: Exec Connect-evenement in Londen zes wereldwijde prijzen heeft uitgereikt voor uitmuntende partners in de SAP Customer Experience-branche (LoB).
SAP Global LoB Partner Excellence Awards zijn een onlangs gelanceerd programma voor partnerherkenning dat zich richt op de strategische zakelijke prioriteiten van SAP voor de volgende branches: SAP SuccessFactors, SAP Digital Supply Chain, SAP Customer Experience en Intelligent Spend and Business Network.
SAP Global SAP Customer Experience Partner Excellence Awards selecteren finalisten en winnaars voor hun waardevolle bijdragen aan het realiseren van SAP's visie op cloudgroei op basis van data en key performance indicators.
Winnaars en finalisten
SAP Global SAP Customer Experience Partner Excellence Award 2022 voor verkoopsucces – grote onderneming
Winnaar: Capgemini
SAP Global SAP Customer Experience Partner Excellence Award 2022 voor verkoopsucces – midmarket
Winnaar: Seidor
SAP Global SAP Customer Experience Partner Excellence Award 2022 voor leveringskwaliteit
Winnaar: NTT Data Business Solutions
SAP Global SAP Customer Experience Partner Excellence Award 2022 voor Customer Success Management
Winnaar: NTT Data Business Solutions
SAP Global SAP Customer Experience Partner Excellence Award 2022 voor SAP Business Technology Platform Customer Success
Winnaar: Syncpilot
SAP Global SAP Customer Experience Partner Excellence Award 2022 voor Go-to-Market
Winnaar: IBM