Witold Kepinski - 03 mei 2023

Appian kondigt nieuw partnerprogramma aan

Appian, een software vendor dat processen automatiseert, kondigde op Appian World 2023 de lancering aan van een nieuw partnerprogramma om partnergroei en marktdifferentiatie te ondersteunen en om wederzijdse klanten te helpen succes te behalen. Deze visie omvat een nieuwe partnerprogrammastructuur, verbeterde en gemakkelijkere toegang tot training en financiële beloningen en stimulansen, aldus Appian.

Appian kondigt nieuw partnerprogramma aan image

In onzekere economische tijden hebben klanten behoefte aan solide businesscases met een duidelijke ROI en snelheid naar de markt aldus Appian. Deze nieuwe partnergestuurde strategie versterkt de positie van Appian als voorkeursleverancier voor end-to-end procesautomatisering. Het komt ten goede aan klanten die meer toegang hebben tot Appian's waardevoorstel: een verenigd platform om hun meest complexe procesuitdagingen te ontwerpen, automatiseren en optimaliseren.

Mark Dillon, Senior Vice President, Global Partner Organization bij Appian: “Het draait allemaal om focus en structuur, prijzen en stimulansen voor het bereiken van bepaalde mijlpalen. We hebben het partnerprogramma opnieuw ontworpen om aan te sluiten bij de go-to-market-strategieën van onze partners en de sectoren waarin ze gespecialiseerd zijn. Het op elkaar afstemmen van middelen en collectieve capaciteiten ter ondersteuning van onze nieuwe structuur zal een aanzienlijke samenwerking bevorderen, waardoor we samen oplossingen van wereldklasse kunnen leveren aan onze klanten.”

Details van het nieuwe Appian Partner Program omvatten:

  • Meer focus op waardecreatie: door co-innovatie en flexibiliteit aan te moedigen, voegt Appian meer waarde toe aan klanten en biedt het snel de oplossingen voor elke uitdaging waarmee ze worden geconfronteerd.
  • Nieuwe prikkels om de groei van partners te bevorderen: met hogere niveaus van betrokkenheid en prestaties komen partners in aanmerking voor grotere financiële prikkels, beloningen en kortingen. Appian heeft meer mogelijkheden voor het genereren van leads en meer marketingfondsen om wederzijdse go-to-market-strategieën te bevorderen.
  • Verbeterde trainingstrajecten en ondersteuning voor het leveren van waarde: Appian's 99% klantretentiepercentage komt voort uit onze toewijding aan waarde. Appian's verkoopadvies- en klantsuccesteams zijn op elkaar afgestemd om onze partners te ondersteunen bij het leveren van uitzonderlijke klantervaringen door middel van nieuw ontworpen activeringsactiviteiten, tools en middelen. We hebben onze bibliotheek met online cursussen verrijkt en nieuwe interactieve inhoud ontwikkeld door vakexperts om ervoor te zorgen dat onze partners altijd op de hoogte zijn van de nieuwste Appian-functies en best practices.
  • Partnerervaring: Appian-klanten kunnen via onze Partner Directory de perfecte partner vinden die past bij hun zakelijke behoeften en vervolgens rechtstreeks contact opnemen met de partner om het gesprek te beginnen. We versterken de zichtbaarheid door "Partners" op te nemen in de navigatie bovenaan op onze homepage. De Appian Partner Community is ook verbeterd om ervoor te zorgen dat onze partners gemakkelijk toegang hebben tot exclusieve inzichten, bronnen en tools.
Lenovo Channel Campagne vierkant
Gamma Benelux 19/11/2024 t/m 29/11/2024 BW + BN

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!