Vergelijker PrizeWize.nl kiest contact center van KPN
Vergelijkingssite PrizeWize kiest voor het Storm Cloud Contact Center van KPN om haar klantcontact en overstapservice verder te verbeteren. De dienst van KPN biedt PrizeWize meer flexibiliteit en schaalbaarheid, een hogere beschikbaarheid en meer rapportagemogelijkheden. Het verkeer van alle gebruikte communicatiekanalen wordt gerouteerd naar de medewerker met de juiste vaardigheden.
Storm is een contact center uit de cloud van KPN voor multichannel klantcontact. Het is locatieonafhankelijk zodat agents vanaf meerdere locaties kunnen werken. Daarbij biedt KPN de vergelijkingswebsite voor verzekeren, energie en telecom een flexibel licentiemodel dat inspeelt op pieken en dalen in de dienstverlening. Door deze flexibiliteit kan het contact center makkelijk meegroeien met de organisatie. De huidige telefonieoplossing bood onvoldoende mogelijkheden om door te groeien in aantal en type contactkanalen. Bovendien had PrizeWize behoefte aan een betere management- en stuurinformatie.
“Door Storm is onze service aan de klant nog beter geworden”, zegt Hans de Kok, directeur van http://www.PrizeWize.nl “Wij kiezen bewust niet voor een keuzemenu, de klant krijgt direct een kundige medewerker aan de telefoon. De software achter het telefoniesysteem levert bovendien veel bruikbare routing- en integratiemogelijkheden. Samen met de rapportage en realtime monitoring zorgt dit voor een verdere professionalisering van onze organisatie.”
De dienst is in slechts één maand geïmplementeerd. In de toekomst zal KPN Storm voor PrizeWize ook uitrollen naar Duitsland en worden nieuwe functionaliteiten toegevoegd zoals webchat en email. Ook functionaliteiten als call-me-now en call-me-later zijn eenvoudig toe te voegen. IVR (spraakherkenning) en het opnemen van gesprekken (kwaliteitsmonitoring) zijn geïntegreerde onderdelen binnen Storm.