IBM Consulting breidt Adobe aanbod uit
IBM kondigt planen aan plannen aan om zijn langdurige samenwerking met Adobe uit te breiden om merken te helpen hun toeleveringsketens voor inhoud met succes te versnellen door de implementatie van AI inclusief Adobe Sensei GenAI-services en Adobe Firefly (momenteel in bèta), Adobe's familie van creatieve generatieve AI-modellen.
IBM Consulting biedt een nieuw portfolio van Adobe-adviesdiensten om klanten te helpen navigeren door het complexe generatieve AI-landschap, door innovatie, technologie en design samen te brengen om klantinteracties digitaal opnieuw uit te vinden.
Door gebruik te maken van Adobe's AI-versnelde Content Supply Chain-oplossing en IBM Consulting-services, kunnen de partners klanten helpen een geïntegreerd content supply chain-ecosysteem op te bouwen dat samenwerking stimuleert, creativiteit optimaliseert, snelheid verhoogt, taken automatiseert en de zichtbaarheid van belanghebbenden in ontwerp- en creatieve projecten vergroot, aldus de twee partners.
De zakelijke klanten van Adobe krijgen toegang tot IBM Consulting-experts, waaronder 21.000 data-, AI- en ervaringsconsultants, die hen kunnen helpen bij het effectief implementeren van generatieve AI-modellen voor het ontwerp- en creatieve proces, waaronder Firefly, dat in eerste instantie is gericht op het genereren van afbeeldingen en tekst effecten, evenals Sensei GenAI-services, een co-pilot voor marketeers die is ingebed in de bedrijfsapplicaties van Adobe en die marketingworkflows kan helpen vereenvoudigen om de productiviteit te verhogen.
"We zien een ongelooflijk momentum in de acceptatie van AI naarmate meer merken overgaan op generatieve AI om naadloze en zeer gepersonaliseerde klantervaringen te creëren om groei te stimuleren en de productiviteit te verbeteren", zegt Matt Candy, global managing partner, IBM iX Customer & Experience Transformation , IBM Consulting . "Door onze strategische samenwerking met Adobe uit te breiden, kunnen we marketeers helpen om AI-aangedreven ervaringen effectiever te ontwerpen en tegelijkertijd de juiste vangrails te creëren, zodat de AI is gebaseerd op principes van vertrouwen en transparantie om merkconsistentie en -integriteit te bevorderen."