Adobe Digital Publishing Suite (DPS) geschikt voor Salesforce1 Sales Cloud
Adobe heeft vernieuwingen doorgevoerd in Adobe Digital Publishing Suite (DPS). De vernieuwingen omvatten onder andere innovaties binnen de salestoepassingen en content marketing-functionaliteit.
De nieuwe release maakt van DPS een onmisbaar publishing platform voor zakelijke mobiele sales-apps en voor marketing gedreven organisaties die apps willen gebruiken als onderdeel van hun mobile marketingstrategie. Adobe maakt tevens bekend dat DPS als enige publishing platform Samsung's nieuwe magazine service, Papergarden, zal ondersteunen op de onlangs gelanceerde Samsung Galaxy Tab S tablets.
Sales-toepassingen door CRM-integratie
DPS is nu te integreren met de belangrijke CRM-platformen, zoals Salesforce1 Sales Cloud. De content die gedeeld wordt tijdens een klantmeeting via een DPS-ondersteunde sales app, wordt direct vastgelegd in het CRM-systeem. Door deze gegevens met andere klantinformatie uit het CRM-systeem te koppelen, kunnen marketing- en sales-organisaties de impact en het succes van content beter evalueren, het verkoopproces verbeteren en verkooptrajecten sneller afhandelen, aldus Adobe.
Door: Witold Kepinski