Pax8 en bvoip werken samen rond UCaaS- en VoIP-oplossingen
Pax8, marktplaats voor cloud-commerce, heeft aangekondigd dat bvoip, een leverancier van cloud-communicatieoplossingen, beschikbaar is op de Pax8 Marketplace. Deze samenwerking zal Managed Service Providers (MSP's) in staat stellen toegang te krijgen tot bvoip's uitgebreide UCaaS (Unified Communications as a Service) en VoIP (Voice over Internet Protocol) oplossingen, inclusief unified communications, callcenter, applicatie-integraties en videoconferenties, allemaal in één enkele bestelling. en betalingsportaal.
“Bij Pax8 zijn we toegewijd aan het ondersteunen van onze partners bij het verbeteren van hun bedrijfsefficiëntie en het faciliteren van hun groei”, aldus Sophie Merrifield, CVP van Vendor Operations. “Door de uitgebreide VoIP-oplossingen van bvoip op onze markt aan te bieden, zullen onze partners een naadloze ervaring hebben bij het aanschaffen en beheren van hun cloudcommunicatieoplossingen, allemaal op één platform.”
Dankzij de samenwerking van Bvoip met Pax8 kunnen Pax8-partners niet alleen de uitgebreide cloudcommunicatieoplossingen van bvoip rechtstreeks van de Pax8 Marketplace aanschaffen, maar krijgen ze ook toegang tot de geavanceerde integratiestack, uitzonderlijke klantenservice en ondersteunende diensten van bvoip. Dit gestroomlijnde bestel- en betalingsproces dat via één portal wordt aangeboden, zal het voor partners gemakkelijker maken om toegang te krijgen tot hun communicatieoplossingen in de cloud en deze te beheren, met als bijkomend voordeel de sterk geïntegreerde, betrouwbare en responsieve ondersteunende diensten van bvoip.
“We zijn verheugd om samen te werken met Pax8 en hun partners toegang te bieden tot ons best-in-class communicatie- en integratieplatform”, zegt George Bardissi, oprichter en CEO van bvoip. “We kunnen niet uitleggen hoe enthousiast we zijn om ons bereik uit te breiden naar duizenden IT-professionals en MSP’s wereldwijd.”
Bvoip staat bekend om zijn zware investeringen in de integratie in het MSP-ecosysteem, waardoor een bedrijfsmodel wordt gecreëerd dat exclusief is gebouwd voor IT-dienstverleners en MSP, evenals uitzonderlijke klantenservice en ondersteuning, waardoor het een ideale partner is voor bedrijven die op zoek zijn naar betrouwbare en responsieve communicatie oplossing. Hun uitgebreide platform biedt geavanceerde functies, zoals een contactcentrum, directe routeringsintegratie van Microsoft Teams, gespreksopname, voicemail naar e-mailservice, transcriptie, automatische telefonisten, uitgebreide integratie in PSA/CRM-tools en kunstmatige intelligentie (AI)-services.